e30 tic Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Ja eg skal slutte med det... Men ikke enda
e30 tic Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 når bilen er klar kommer det bilder og sikkert noe film også
Simon S Arvesen Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 når bilen er klar kommer det bilder og sikkert noe film også Ser bra ut, når skal du ha den ferdig? Film er et must
e30 tic Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 eg har vert lenge i utlandet på jobb så er defor de har gått seint,men har fri nå og har fått gjort en del, så om en måned bør de begynne å ligne noe. Er de liv i den oransje din=?
Simon S Arvesen Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 eg har vert lenge i utlandet på jobb så er defor de har gått seint,men har fri nå og har fått gjort en del, så om en måned bør de begynne å ligne noe.Er de liv i den oransje din=? Okej, ja samme her. skjedd lite. Skal bli godt og få gjort ting ferdig Er liv orange ja. Men ikke gjort noe. Har fått lufta den i påsken, men den får for lite bensin etter siste justering.
e30 tic Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Ja det har tatt alt for lang tid med bilen, pga mye jobbing og hus og div. Men nå er det fokus på bilen så håper den fungerer bra så eg kan få brukt den mye
e30 tic Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 fikk gjort litt idag, lakka bkf og montert den, montert ny lyd demping i motorrommet og montert clutch pumpe. blir ikke gjort mer før neste uke pga NM runde
e30 tic Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Er du i bergen? Når begynner løpet i måra? 1 runde er 1300 eg reise imårå
e30 tic Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 på tide med noen bilder av glise nå De komme noen bilder i neste uke, av noen små kjedelige ting
|Ole| Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 på tide med noen bilder av glise nå De komme noen bilder i neste uke, av noen små kjedelige ting Du er så irriterende
e30 tic Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 på tide med noen bilder av glise nå De komme noen bilder i neste uke, av noen små kjedelige ting Du er så irriterende haha Nye skiltplugger er viktig å ha på plass det går med noen tusen i klipps og dill dall Monterte bremser forran og nye bremserør og slanger, kjedelig å måtte montere org bremseslanger når eg har nye stålomspunnede b6 hovedcyl
e30 tic Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 fikk herja litt innsuget idag, planen var å få jevne overganger mellom innsug og topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå