e30 tic Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Idag har jeg kjørt motoren varm på tomgang og sett at den holder tett for vann osv.. rimelig frekk lyd med den kammen jeg har, men er redd det er for mye lyd ifra eksosen Dreiv å leita etter manualen til v44'en så fant jeg selvsagt kvitteringene, begynte å summere (noe jeg aldri sku ha gjort), 140000.- fra den gang den var lilla og med singel turbo, og da er ikke maskinering av motor medregnet, og heller ikke alle små utgifter under 1000.- som jeg aldri tar vare på kvitteringene til dyrt med gamle biler.....
Rayman Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Grattis me oppstart! Ja, blir en del penger som går til bil, er derfor jeg hiver ALLE kviteringer Men om du ikke hadde hatt bil som hobby hvor hadde pengene vært da? Iværtfall ikke i banken!!
e30 tic Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Haha hiver di ja, er jo greitt å ta vare på di ved evt salg, folk vil jo ha "beviser" for alt mulig Du sier noe, noe har havna i banken men det meste har gått i bil siden eg var 17 ja....Nå må faktisk litt gå i hus også
CV-Erik Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Grattis med start Får hive opp noe film og bilder da!
e30 tic Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Grattis med start Får hive opp noe film og bilder da! ja skal se om jeg ikke får til det
e30 tic Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Da blir skiltene levert inn for i år bilen har ikke vert på veien på en evighet, men den kommer sterkt tilbake til våren Så har jeg en annen plan for å ha det morro i vinter
e30 tic Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Hvilket coiloverssett hadde dere kjøpt om dere skulle handle nytt!? Må være TUV på de Har idag FK og det er for dårlig så vil ha et nytt, når det er sagt så bør det ikke være dyrere enn en månedslønn Venter påsvar ang nye bremser også, siden bilen ikke ble klar får jeg fortsette å få på plass nye deler til våren dukker opp igjenn
ehrnst Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Om du har en månedslønn å bruke begynner vi jo snakke skikkelige greier da;) Sent from my HTC Sensation 4G using Tapatalk
e30 tic Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Om du har en månedslønn å bruke begynner vi jo snakke skikkelige greier da;)Sent from my HTC Sensation 4G using Tapatalk Tja har og har, månedslønnene varierer en del Men jeg behøver ikke noe ekstreme greier egentlig, kunne sikkert fått et bra understell av Fredriksen til en ok pris, men da blir det uten TUV, kunne selvsagt kjørt inn på BT og godkjent med FK'ene da og skiftet senere. Tenkte egentlig å få på både bremser og nytt understell i vinter
evovrs Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 kjøp Øhlins støtdempere og senkefjører, kommer ikke til å angre en dag på det:) Er stiv pris, men fy å bra.... koster ca 20000.-
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 kjøp Øhlins støtdempere og senkefjører, kommer ikke til å angre en dag på det:)Er stiv pris, men fy å bra.... koster ca 20000.- Hvor handla du dette da? ikke justerbare fjørbein altså?
evovrs Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 kjøp Øhlins støtdempere og senkefjører, kommer ikke til å angre en dag på det:)Er stiv pris, men fy å bra.... koster ca 20000.- Hvor handla du dette da? ikke justerbare fjørbein altså? Har ikke kjøpt til E-30, men har det på Evoen min, kollevold rallyimport forhandler dette, kan få med justerbare fjørbein, men da er det rallyutgaven, koster 100 000!!!!
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 kjøp Øhlins støtdempere og senkefjører, kommer ikke til å angre en dag på det:)Er stiv pris, men fy å bra.... koster ca 20000.- Hvor handla du dette da? ikke justerbare fjørbein altså? Har ikke kjøpt til E-30, men har det på Evoen min, kollevold rallyimport forhandler dette, kan få med justerbare fjørbein, men da er det rallyutgaven, koster 100 000!!!! Ok, Thunegutt har nylig kjøpt justerbare øhlins til sin M3, men det blir nok litt unødvendig kostbart på denne bilen, blir nok ikke så mye rundetid jaging for min del
evovrs Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 er ikke bare rundetider som er kult med det:) ser det som en nødvendighet når man skal kjøre fra Onkel P. 160 over fartsdumper med Evoen er bare kos
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 er ikke bare rundetider som er kult med det:)ser det som en nødvendighet når man skal kjøre fra Onkel P. 160 over fartsdumper med Evoen er bare kos Haha, kjører bare pent jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå