e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 TRur e30en hadde blitt lei seg sku den over i slik fart
evovrs Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 fare for at bunnpanna på e30 ligger litt lavere enn på evo'n
e30 tic Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Det positive med at bilen ikke ble klar i år er jo at nå har jeg en vinter til å forbedre ting på Så Nå har jeg bestil nytt Wilwood bremse kit forran, så ser det ut for at jeg går for H&R understell. Alle bensinslanger skal legges opp med nye sorte A&N slanger, + at jeg skal lage meg nytt oljefordelingsblokk som skal skrues i rammevangen slik at jeg slipper dumme oljelekkasjer
SSM Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Får ikke TÜV på Öhlins... Jeg hadde uten tvil valgt KW forran H&R.
SSM Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Det er TÜV på K-Sport også, men det er ikke TÜV som sier at du kan bruke det på E30 om du skjønner.
evovrs Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 det er TUV som står til bilen min, men det er på evoen...
e30 tic Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Eg MÅ ikkje ha TUV for eg har jo FK som er TUV på som eg kan bruke når den skal vises. Vis eg skal ha KW må noen donere et sett fjørbein som eg kan gi i bytte.
e30 tic Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Da var vertfall bremsene bestilt og betalt. Gleder meg veldig til å få di ja
leif harald Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Jeg har noen e30 325 fjørbein som er fine å bruke som coilovers. Har nye nav med lagrer, muttrer og de dekslene over mutterene også. alt nytt i esker. Send meg PM om interesse, går billig å skal til ESS før helga sikkert så pip om jeg skal ta de med
Thunegutt Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 TUV får en muligens på Øhlins sitt road & track, dette er et billigere sett som lages i Japan, og fås kun for nyere biler. Øhlins race= ikke TUV Synes det er et fornuftig valg med H&R, og tror du blir meget fornøyd med det. Hvor store bremser bremser blir det?
e30 tic Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 TUV får en muligens på Øhlins sitt road & track, dette er et billigere sett som lages i Japan, og fås kun for nyere biler. Øhlins race= ikke TUVSynes det er et fornuftig valg med H&R, og tror du blir meget fornøyd med det. Hvor store bremser bremser blir det? OK Det ble like store eller små som jeg har idag, 295x22 skiver med 4 stempla wilwood. Tipper di er halve vekten mot alpinaene, vil ikke ha større skiver pga felger. Ser for meg det kan bli et H&R kit ja
e30 tic Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Nå blei eg i tvil her.. fikk tak i fjørbein av Leif Harald, og når jeg skulle bestille H&R så så jeg jo at koed har KW også til samme pris Hadde vert fint å hørt med noen som har testet begge deler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå