E30_Dale Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Såg jo greie ut dei, men koffor ikkje kjøpe gruppe n skjever på koed. Billigare å slissa de sjøl elle?
e30 tic Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Såg jo greie ut dei, men koffor ikkje kjøpe gruppe n skjever på koed. Billigare å slissa de sjøl elle? fordi det er 296mm alpina skiver og dei koste 2500.- ca pr stk hos koed.
e30 tic Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 idag startet bilen på haltech sprutet for første gang. den fikk bare gå noen sekunder siden jeg driver og bytter alle gummislanger mens dett var greitt å komme til! forrige eiere har vert litt glad i skjøtestykker
|Ole| Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 idag startet bilen på haltech sprutet for første gang. den fikk bare gå noen sekunder siden jeg driver og bytter alle gummislanger mens dett var greitt å komme til! forrige eiere har vert litt glad i skjøtestykker Gratulerer!!
e30 tic Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 idag startet bilen på haltech sprutet for første gang. den fikk bare gå noen sekunder siden jeg driver og bytter alle gummislanger mens dett var greitt å komme til! forrige eiere har vert litt glad i skjøtestykker Gratulerer!! takker! legger ut et bilde av hvordan det ble i hanskerommet.. hjerne ligger der den orginale er plassert. hadde ikke vet til å legge meg ikveld heller, så da monterte jeg en ny brannslukker jeg hadde liggende.
e30 tic Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 da er det planlagt justering i benk innen 2 uker, håper å få på bremseskivene, montert målere og tatt en eu kontroll nå i uka skal bli morro å testkjøre litt
e30 tic Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 da var nye målere,bredbåndslambda og bremseskiver montert.. venter kun på deksel til å ha i motor rommet. er litt sugen på test kjøring nå for å si det mildt . blir rene loggen dette her.. så husker eg jaffal når ting har blitt gjort
E30_Dale Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Såg jo greie ut dei, men koffor ikkje kjøpe gruppe n skjever på koed. Billigare å slissa de sjøl elle? fordi det er 296mm alpina skiver og dei koste 2500.- ca pr stk hos koed. Oki! Derfor ja, kor gjorde du det da? Gratulera med oppstart!
e30 tic Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Såg jo greie ut dei, men koffor ikkje kjøpe gruppe n skjever på koed. Billigare å slissa de sjøl elle? fordi det er 296mm alpina skiver og dei koste 2500.- ca pr stk hos koed. Oki! Derfor ja, kor gjorde du det da? Gratulera med oppstart! ein som heter bent på forumet.
e30 tic Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 jaja blir bra detta:) ja håpe det:) virke så den skal dra greitt.. har dkun tatt ein liten test tur
e30 tic Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 nå er jeg hvertfall kjøreklar bare jg får fikset den forbanna sentrallåsen, skal se om jeg får fikset det i morgen.
erot73 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Syntes fargen var kul jeg. Kult å ha noe ikke alle har også. Skulle vært gøy å hatt de linjene i vognkortet gitt. Men det tror jeg vi glemmer. He he! Kul bil du har hvertfall.
e30 tic Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Syntes fargen var kul jeg. Kult å ha noe ikke alle har også. Skulle vært gøy å hatt de linjene i vognkortet gitt. Men det tror jeg vi glemmer. He he! Kul bil du har hvertfall. takk:) er di linjene som ga meg litt motivasjon igjenn men bilene går ofte like godt uten vognkort...
E36Cab1 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Har lest at Haltech er "enkel" å forstå og forandre verdier på,nokså rett fram,kontra f.eks Autronic. Hva er din oppfatning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå