|Ole| Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Er heilt normalt med kvit gugge under lokket om bilen har stått lenge, vatn/fukt trekke inn overalt
e30 tic Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Pyramide ringene er nok tette, men vet at folk sliter med å få det tett mellom olje og vann..velger å tro at dette er fordi det blir mindre press på selve pakningen pga oppstikket til pyramide ringene. EBB har gjort all maskinering her og alle mål er etter boken for det har jeg kontroll målt. Så jeg satser på det er ok og at det bare er kondens:) Uansett ryker den hverken hvitt eller blått
|Ole| Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Eg hadde litt olje lekasje på min med pyramide ringer, da var det berre å ettertighte først når den var varm, også til slutt når den var kaldt....84nm
e30 tic Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Eg hadde litt olje lekasje på min med pyramide ringer, da var det berre å ettertighte først når den var varm, også til slutt når den var kaldt....84nm ok, gjort ette boka det også, kjørte den varm og ettertrekte kald. har du pyramide nå'?
|Ole| Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Eg hadde litt olje lekasje på min med pyramide ringer, da var det berre å ettertighte først når den var varm, også til slutt når den var kaldt....84nm ok, gjort ette boka det også, kjørte den varm og ettertrekte kald. har du pyramide nå'? Eg har pyramide ja Skal til å sette isammen motor om ikkje alt for lenge
e30 tic Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Ok Huske ppf meinte toppen sko test monteres med 40nm eller ka det var for så å løfte av toppen å se på avtrykkene. Syns det var veldig lite avtrykk et par steder på min men får satse på det funker
skrokkis Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Når jeg hadde oppstart hadde jeg en oljelekkasje ifra adapteren til olja så jeg lagde like gått en ny løsning, Var litt gira på å prøve AN slanger så da ble dette første plassen det kom til nytte. hvor kjøpte du denne?
e30 tic Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Kjøpt!!? Det der er hjemme mekk ut fra beste fantasi, er bare en stubbe med rund alu som ble brukt til noe fornuftig
skrokkis Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 aha samma patenten jeg har hatt i tankene de siste dagene, da jeg har samme problem som deg så så jeg denne å fikk ett håp om at den var få kjøpt! men hjemlaga er vellaga
e30 tic Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 aha samma patenten jeg har hatt i tankene de siste dagene, da jeg har samme problem som deg så så jeg denne å fikk ett håp om at den var få kjøpt! men hjemlaga er vellaga Ja den ser ut til å funke fint så langt, men det gjenstår å se når det blir varme på greiene
e30 tic Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Har drevet på litt idag også inni mellom det andre som må til, og siden eg har Bimmers sin dårligste "bildetråd" så må jeg jo bare fortsette Har tilpasset plate for å ha målere i dashen, har 3 ganger tidligere hatt målerne nede i mittkonsollen så det skulle jeg bare ikke ha nå så derfor havner di der oppe. Har lagt opp ledninger til bbl idag og signal til oljetrykk. Snart kjøretur?? Det ser ikke akkurat slik ut på bildene Skal en tur på høggeren i morgen for å se om jeg finner "regulator" til EL-viften og litt annet som jeg behøver for å få den koblet opp. Siden eg har Bimmers sin dårligste "bildetråd" så må jeg jo bare fortsette Ebay har vært snill med meg i det siste og jammen dukka det ikke opp to søte små K&N filtrer, de har 76 mm tilkobling men di gikk fint over 80mm røra Blir litt driftstans i morgen for da skal vi hente en komplett norsk e38 730. Skrik ut om noen behøver deler
e30 tic Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Har folk helt mistet troen på at bilen min kommer på veien? (skjønner det gått isåfall så tregt som det har gått med meg) Idag har eg fått ryddet opp i lednings rotet, trekt platen til ekstra målerne og koblet di opp, kalibrert nye labdaen og koblet den til Vi-pecen. Fikk lagt opp relë og kabler til kjølevifta og sett at den slo inn slik den skal på en gitt temp I morgen skal deksel under ratt stammen på plass og "sparkedekslene" på siden
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Har folk helt mistet troen på at bilen min kommer på veien? (skjønner det gått isåfall så tregt som det har gått med meg)Idag har eg fått ryddet opp i lednings rotet, trekt platen til ekstra målerne og koblet di opp, kalibrert nye labdaen og koblet den til Vi-pecen. Fikk lagt opp relë og kabler til kjølevifta og sett at den slo inn slik den skal på en gitt temp I morgen skal deksel under ratt stammen på plass og "sparkedekslene" på siden Fant du ein slik regulator eller?
SpiderPig Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Har folk helt mistet troen på at bilen min kommer på veien? (skjønner det gått isåfall så tregt som det har gått med meg)Idag har eg fått ryddet opp i lednings rotet, trekt platen til ekstra målerne og koblet di opp, kalibrert nye labdaen og koblet den til Vi-pecen. Fikk lagt opp relë og kabler til kjølevifta og sett at den slo inn slik den skal på en gitt temp I morgen skal deksel under ratt stammen på plass og "sparkedekslene" på siden har du kunne kommet til trondheim å gjort samma jobben på min? gruuer meg!
e30 tic Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Har folk helt mistet troen på at bilen min kommer på veien? (skjønner det gått isåfall så tregt som det har gått med meg)Idag har eg fått ryddet opp i lednings rotet, trekt platen til ekstra målerne og koblet di opp, kalibrert nye labdaen og koblet den til Vi-pecen. Fikk lagt opp relë og kabler til kjølevifta og sett at den slo inn slik den skal på en gitt temp I morgen skal deksel under ratt stammen på plass og "sparkedekslene" på siden Fant du ein slik regulator eller? Nei, dei få bilene som var aktuelle der oppe var smelt i fronten Elle rettere sagt eg fant ein slik regulator på ein japs med to vifter, men det var så stort å klumpete. Rekner med det bare er å ettermontere i mellom ledningene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå