Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns bare den var litt bedre før, ikke så nervøs liksom i cruise fart. Litt rart ettersom alle foringer er nye nå, og alle de gamle var helt utslitt.

Ja planen var å melde seg på. Litt skeptisk til å kjøre såpass langt med en bil jeg ikke har piska på bane før, å regne med den skal fungere etter en helg til å kjøre hjem igjen :roll:

Bare å kjøre bort! :) Både Øystein og meg, samt flere skal også på e30meet, så skal nok få deg hjem igjen selv om bilen streiker! ;)

Skrevet

Ja så lenge du og Øystein skal går det fint vettu, kjekke karer det skal dere ha :wink:

Skal bruke bilen daglig frem mot treffet, må få inn en bremsing også før den tid men det bør gå bra.

Skrevet

Et mobilbilde fra kveldsturen idag..

Har som sagt justert den ned litt, og vil ikke ha den lavere heller.

Skitten bil.. håper å få vasket å maskin polert bilen i pinsen.

Et annet tips som andre må ta lærdom av, ikke test kjør uten innerskjermer og plast deksel under motor.. ser ut som et sand tak i motorrommet mitt :lol:

zva1crmmrk01izshufjr.jpg

Skrevet

Har snakka med forsikrings selskapet mitt og fått info om hva som må gjøres for å forsikre med høyere verdi osv.

Men hva bør verdien settes til egentlig :?:

Skrevet

Ligger vel på 8300,- tror jeg det var, med 60% hos Gjensidige.

Den summen ble satt automatisk, ble høyere etter jeg godkjente den.

Skrevet

ok så det går an og forsikre med den verdien en vil på en bil??, er greit det da den sikkert er påkostet en pen sum :wink:

har jeg vært deg så hadde jeg satt den til 250.000,-kr! masse arbeidstimer må regnes med også.

Skrevet

Så lenge jeg dokumenterte med bilder og vogn kort va det ok. Er jo vognkortet som gjør at verdien går opp en del

Skrevet
Lurer litt på dette selv. Hvilken selskap har du?

If, burde vel skifta te unison men de va dyrere totalt sett

Skrevet

Er vel ikke noe problem så lenge man betaler, men kjekt å vite at man får en realistisk verdi tilbake ved evt ulykker

Skrevet

Noen som kunne tenke seg å lage en ekspansjonstank i alu evt rustfritt til meg? Jeg kan supplere rør stusser og det som skal til men har ikke mulighet til å få bygd og sveist selv. Betaler selvsagt

Kjører med m3 tank idag men det er litt ugunstig pga kjølevannreturen fra turboene

Skrevet
Noen som kunne tenke seg å lage en ekspansjonstank i alu evt rustfritt til meg? Jeg kan supplere rør stusser og det som skal til men har ikke mulighet til å få bygd og sveist selv. Betaler selvsagt

Kjører med m3 tank idag men det er litt ugunstig pga kjølevannreturen fra turboene

Jeg og broderen kan sveise alu hvertfall. Skal den ha spesiell design eller bare en firkanta boks? Med overtrykksventil i lokket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...