Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hallu. vet ikke om du husker meg men jeg kjørte den blå e46 m3én i haugesund :)

kan skrive under på at denne bilen var frisk rundt banen :)

Joda, husker deg, greitt å ha truffet noen bimmers folk også :)

Skrevet

Har glemt ut å skrive her, men jeg var jo så heldig å få sitte på endel på e30meet! :D

Når jeg satt på, så vil jeg påstå at det ikke var markbart at effektkurven gir seg såpass tidlig! Den drar jo også veldig gjenvt og fint, og flytter seg meget bra! Kommer ikke til å glemme når vi "dragga" mot e91 m3'n! :D Han hadde høyere fart i utgangen av svingen, men alikevell så tok vi han fort igjen, og kom oss forran han..

Lyden i denne bilen er også rå! Fikk med meg et par bra pådrag i 3 gir når jeg kjørte bak deg på vei hjem fra banen på lørdagen, og ble overraska over lyden :) Men også når en sitter inni er lyden fin..

Skrevet
Når skal den i benken ?

alt jeg kan si er at det blir før vinteren :P mangler bensinslanger å trykkrør bare :) står litt på pengene fortida..

Noen rør og slanger koste ikke mye , å få justert er kansje litt dyrere

Skrevet

Va kult det med den m3 en magne, men er nok en del råere i sving de nye m3ene en ein gammel e30.

Får se om eg kan få oppgradert litt i vinter så den blir bedre på banen til neste år.

Lyden er tøff den sier folk. Eg for min del har aldri fått hørt den :)

Skrevet
Når skal den i benken ?

alt jeg kan si er at det blir før vinteren :P mangler bensinslanger å trykkrør bare :) står litt på pengene fortida..

Noen rør og slanger koste ikke mye , å få justert er kansje litt dyrere

An koblinger å slanger er ikke billig :P men blir etterhvert nå ja!

Skrevet
Va kult det med den m3 en magne, men er nok en del råere i sving de nye m3ene en ein gammel e30.

Får se om eg kan få oppgradert litt i vinter så den blir bedre på banen til neste år.

Lyden er tøff den sier folk. Eg for min del har aldri fått hørt den :)

Jojo, det skal jo bare mangle på en 25 år nyere bil!

Men kjøreopplevelsen som helhet er også veldig viktig, og den er veldig bra i en e30! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Lite nytt på denne fronten, bilen funker fint, har ikke skrudd en skrue siste tiden :D

Idag var det utrulig nok litt fint vær så det ble et bilde og to

box87a103mzoguf4kn5k.jpg

Skrevet

Ja den er morsom nå. fikk sparka litt clutch på 3 gir på tørt igår så det gir jo litt hjulspinn 8)

Tja har vel egentlig kunne solgt dem flere ganger, men sliter med å finne noe gromt i 17" til å erstatte dem, sliter litt med å selge disse siden di ble veldig dyre å få i den tilstanden dem er i nå

Skrevet

Da har bilen vært på bukk å fått justert spissing og camber bak.. Bilen var noe rar å kjøre med en stk løs lenke arm :o

Manglet en mutter så det kunne ha gått ille hadde bolten glidd ut :shock:

Jaja.. klar igjen

Skrevet

Fikk testet bilen på bane igår, det var vått og sleipt men morro for det syns jeg. Kjekt å få litt kjøre trening når bilen virker fint.

Ble helge vask idag, piss vær ute så de frister å bare sette vekk bilen for vinteren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...