e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 hallu. vet ikke om du husker meg men jeg kjørte den blå e46 m3én i haugesund kan skrive under på at denne bilen var frisk rundt banen Joda, husker deg, greitt å ha truffet noen bimmers folk også
SpiderPig Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Når skal den i benken ? alt jeg kan si er at det blir før vinteren mangler bensinslanger å trykkrør bare står litt på pengene fortida..
magne_ Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Har glemt ut å skrive her, men jeg var jo så heldig å få sitte på endel på e30meet! Når jeg satt på, så vil jeg påstå at det ikke var markbart at effektkurven gir seg såpass tidlig! Den drar jo også veldig gjenvt og fint, og flytter seg meget bra! Kommer ikke til å glemme når vi "dragga" mot e91 m3'n! Han hadde høyere fart i utgangen av svingen, men alikevell så tok vi han fort igjen, og kom oss forran han.. Lyden i denne bilen er også rå! Fikk med meg et par bra pådrag i 3 gir når jeg kjørte bak deg på vei hjem fra banen på lørdagen, og ble overraska over lyden Men også når en sitter inni er lyden fin..
e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Når skal den i benken ? alt jeg kan si er at det blir før vinteren mangler bensinslanger å trykkrør bare står litt på pengene fortida.. Noen rør og slanger koste ikke mye , å få justert er kansje litt dyrere
e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Va kult det med den m3 en magne, men er nok en del råere i sving de nye m3ene en ein gammel e30. Får se om eg kan få oppgradert litt i vinter så den blir bedre på banen til neste år. Lyden er tøff den sier folk. Eg for min del har aldri fått hørt den
SpiderPig Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Når skal den i benken ? alt jeg kan si er at det blir før vinteren mangler bensinslanger å trykkrør bare står litt på pengene fortida.. Noen rør og slanger koste ikke mye , å få justert er kansje litt dyrere An koblinger å slanger er ikke billig men blir etterhvert nå ja!
e30 tic Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Har kjøpt fra Fittings of Norway jeg, og det blir fort kroner av det gitt
magne_ Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Va kult det med den m3 en magne, men er nok en del råere i sving de nye m3ene en ein gammel e30. Får se om eg kan få oppgradert litt i vinter så den blir bedre på banen til neste år. Lyden er tøff den sier folk. Eg for min del har aldri fått hørt den Jojo, det skal jo bare mangle på en 25 år nyere bil! Men kjøreopplevelsen som helhet er også veldig viktig, og den er veldig bra i en e30!
e30 tic Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Lite nytt på denne fronten, bilen funker fint, har ikke skrudd en skrue siste tiden Idag var det utrulig nok litt fint vær så det ble et bilde og to
HypeTraxX Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Artig liten snik dette! Var det du som prøvde å selge felga dine?
e30 tic Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Ja den er morsom nå. fikk sparka litt clutch på 3 gir på tørt igår så det gir jo litt hjulspinn Tja har vel egentlig kunne solgt dem flere ganger, men sliter med å finne noe gromt i 17" til å erstatte dem, sliter litt med å selge disse siden di ble veldig dyre å få i den tilstanden dem er i nå
e30 tic Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Da har bilen vært på bukk å fått justert spissing og camber bak.. Bilen var noe rar å kjøre med en stk løs lenke arm Manglet en mutter så det kunne ha gått ille hadde bolten glidd ut Jaja.. klar igjen
e30 tic Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Fikk testet bilen på bane igår, det var vått og sleipt men morro for det syns jeg. Kjekt å få litt kjøre trening når bilen virker fint. Ble helge vask idag, piss vær ute så de frister å bare sette vekk bilen for vinteren
E30_Dale Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Fungerte bra denne i går, smalt godt i eksosen såg det var mange så skvatt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå