e30 tic Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 se der ja etter å ha vasket i noen timer frister det å bare gå over til race stuk
thorbis Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 hehe ja. nytter ikke væra så nøye. blir bare skamkjørt til biter alikavæl sånn ser den ut nå, mer eller mindre
e30 tic Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 ny vasket garasje ny vasket bil i garasje
e30 tic Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Er det noen som har erfaringer med turbopower i kongsberg?
e30 tic Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Er det noen som har erfaringer med turbopower i kongsberg? ingen?
e30 tic Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Har bestilt en del derfra uten noe tull Hvordan er d pris messig da, jeg burde jo få god pris siden jeg må ha 2
e30 tic Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Heftig prosjekt du har Takk for det, er vel ikke prosjekt mer nå lengre. er jo på et vis ferdig, nå får jeg bare forbedre litt alt etter hva tid og penger jeg har
SpiderPig Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Har bestilt en del derfra uten noe tull Hvordan er d pris messig da, jeg burde jo få god pris siden jeg må ha 2 Hehe, husker ikke hvordan dem var i pris..
e30 tic Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 da var bilen levert på EU kontroll igjen.. 2 ganger på 1 sesong, men slik er det når man skal inni rytmen...
Gravstein Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 MotorspecVeiv fra m52b28 Sten parner råder med arp bolter Blokk borret og planet 86mm Smidde JE 86mm stempler Rammelagerstøtte fra PPF Fullballansert bunn del Pyramide topp pakning fra PPF ARP Studs. Amc topp med sveiste kjølekanaler. Ekstremt portet av EBB Flowtech, justerte ventiler og radie freste seter. Steg 3 fjører og Nuke sine "billet" vippe armer. Z58 turbo kam, Nuke kamdrev etc. m51 oljepumpe Nuke fuelrail Aeromotive btr DW301 bensinpumpe Vi-pec V44 med MSD tenning, 990ccm dyser Mappet av "integrale8v" Støpejernsmanifoiler med 2 stk garret gt2560 kulelagra turboer. 2x2.5" Downpipes som går over i 3" Kjører 95bf og under 7.5:1 i komp. Trur det skal være det meste Ser godt ut den bilen din! Kjekt når det funker så bra som det gjør Takk for det, kjekt når det virker så det føles så man har litt igjen for strevet. Di ser nå rimelig bra ut dine biler også mister Ser litt av "problemet" ditt. Over kamet motor med lav komp og for små turboer. Motoren din er satt opp til å kjøre ett beist av en singel turbo. Eg personlig ville godt for z45 kam og gt2860rs turboer
e30 tic Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Ja det er alltids ting som kunne vært gjort annereledes, men det ble nå slik, jeg kjøpte jo en "pakke" som lå i deler og da brukte jeg for det meste di deler som var med. Singel turbo er kult, det fristet å bygge om en stund men slik den er nå så er den så ekstremt kjørbar og fin. Den sparker rimelig greit slik den er. Men nye turboer står høyt på ønskelisten! Men det koster mye med 2 blåser og ombygging av DP'er samt ny mapping. Slik bilen er nå så er det bare å starte å kjøre, frister å bare dulle litt med den i vinter og kjøre likt motor oppsett til neste år
Bimmer327tic Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Jeg ville beholdt den som den er. Som du sier så blir det fort dyrt med nye turboer + modifikasjoner. Hvorfor tukle med noe som fungerer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå