e30 tic Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Hei, du finner turbo på www.ksr.no finner i kjelleren også, men ikke med bolt on flenser. skal se om eg ikke finner en lik en
JTS77 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Bra lyd i børsa di, tøft å se at den setter seg og tar ut men d er mye hjort i vats......
e30 tic Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Bra lyd i børsa di, tøft å se at den setter seg og tar ut men d er mye hjort i vats...... ja det kan være fort hjort på di veiene:P ja det er mye lyd og lite GO for tiden.. stakkars vifta blåser det lille den klarer men det skjer liksom ingenting.
Frode_E30 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Skrap sammen nok penger til et evt brukt T4 grenrør med ekstern wg, ny/brukt T4 turbo sleng sammen og brems 400rwhp Du har jo resten som skal til.. tenning, bra blokk++
e30 tic Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Skrap sammen nok penger til et evt brukt T4 grenrør med ekstern wg, ny/brukt T4 turbo sleng sammen og brems 400rwhp Du har jo resten som skal til.. tenning, bra blokk++ sendte pris forespørsel på ppf grenrør igår har en del grom deler i sikte så mulig det tar "helt av" til neste sesong. ekstern wg har jeg ja. grenrør må jeg ha uansett, men vil ikke kjøpe ny turbo helt ennå. (det følger evt med om jeg kjøper en del deler) det må bli litt mer fart i sakene før sommeren uansett:) risikerer jo å bli frakjørt av en orginal 320 nå føles det ut som
e30 tic Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 nå fungerer den som den skal:) var en enkel feil.. går fremdeles for dårlig men det vil det alltid gjøre tror faktsik den er latere på turtall enn min gamle b23 med kkk26/27
Frode_E30 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 nå fungerer den som den skal:) var en enkel feil..går fremdeles for dårlig men det vil det alltid gjøre tror faktsik den er latere på turtall enn min gamle b23 med kkk26/27 Enkel feil?
e30 tic Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 nå fungerer den som den skal:) var en enkel feil..går fremdeles for dårlig men det vil det alltid gjøre tror faktsik den er latere på turtall enn min gamle b23 med kkk26/27 Enkel feil? ja så enkel at eg faktisk overså det helt:) selv om tanken streifet meg og hvertfall så enkelt at det ikke er noe å snakke om
|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Joda, berre å fortelle...Alle kan gjere feil, vist du fortelle om den så kan det hende andre unngår å gløyme det neste gang?
erik2k3k Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 ja du må komme med årsaken er jo greit å ha ligende i lille gjærnen det mvh
e30 tic Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 hehe. hadde rigget meg til for å trykkteste hele systemet, mistenkte sprekk i ic.. så når jeg demonterte radiator så jeg at det var bare slangen inn på ic som hadde lurt meg. alt så ok ut men det var altså en lekkasje der. så nå går den litt bedre
E30_Dale Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Ser jo bra ut detta her. Fint og ryddig i maskinrommet
|Ole| Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 hehe. hadde rigget meg til for å trykkteste hele systemet, mistenkte sprekk i ic.. så når jeg demonterte radiator så jeg at det var bare slangen inn på ic som hadde lurt meg.alt så ok ut men det var altså en lekkasje der. så nå går den litt bedre Det er jo en feil alle kan gjer Fort å oversjå Skal berre vere glad for att det var en sånn bagatell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå