Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Meget bra arbeid. Utrolig irriterende når folk selger ting i den tilstanden. Men det ser ut som du blir sittende igjen med en erfaring rikere og noen nydelige felger når du er ferdig. Du får klappe deg selv på skulderen.

Ja di blir nok bra til slutt.. Kjøpte nye Chrome bolter til både di og RS felgene.

kjipt at felgene ikke sto til forventnig men det blir jo bra til slutt :wink: OZ futura er sikker vinner på e30. blir bra dette :)

Får se hva jeg liker best, problemet med disse felgene mine er at det går så mye tid og kroner i dem for å få di bra at eg sliter med å selge et av settene :lol:

Skrevet
hehe ser den, dyrt å ha liggende men veldi kjekt å ha begge da :mrgreen:

Det ser ut for at felger er like sikkert som banken...

Skrevet

Der var det kommet bilder av renoveringen ja :applause:

Hvilken type pusserondeller brukte du for å få vekk det irret som har jobbet seg godt inn i metallet :?: Har ikke turt å gå løs med noe slipeverktøy ennå med fare for å ødelegge mere enn jeg får fikset :wink:

Skrevet

Skal legge ut bilder av det jeg har brukt. men det er nok bare å gi på med litt grovere greier enn hånd puss, nå skal ikke jeg si det for tidlig for jeg vet jo ennå ikke hvordan det ser ut når jeg er ferdig. :wink:

Hadde meg en økt på 2 timer igår kveld også, fikk grov polert ferdig en ring og tatt halve banen til frem felg no 2.

Syns egentlig ikke det blir så mye bedre når jeg testet med fin polering etterpå, syns jeg fikk best resultat når jeg gikk over med "fin Poleringen" på samme grove pusse skive

Skrevet
Syns egentlig ikke det blir så mye bedre når jeg testet med fin polering etterpå, syns jeg fikk best resultat når jeg gikk over med "fin Poleringen" på samme grove pusse skive

Dette har jeg også erfart :)

Skrevet

Dette har jeg også erfart :)

Da har jeg planen klar.. skal se om jeg ikke får ut noen bilder senere

Skrevet

Men det slipper jo du som har m3 understell :)

Østfolf Felgteknikk som har gjort dette, kan ikke sei eg syns det ser særlig ille ut. Det ruller nok mye værre ting rundt om på veiene med diverse skrudde spacere og endra hull sirkler. Blir straks bedre når eg får pressa inn ein alu senter ring og

Så lenge hjula henger fast på 3 girs burn er det godt nok \:D/

Edit; Nå kan det jo nevnas at eg var for sløv til å sjekke at dette ikke var org 4x100 hjul. Tok det for gitt at det var det siden di kom i 16" i 4x100..

Hadde selgeren nevnt dette i salgstråden eller når eg kjøpte felgene hadde eg nok stått over

Skrevet

Kunne det, er uansett mer er nok gods der anleggsflaten til konen og bolten går igjenom.

Ser hakket bedre ut på bak siden enn der utsparingen for pipa er

Skrevet

Polerte ferdig di to ringene til felgene forran idag

Støv produkjon pågår :x

ug03wnn1aq6wdwsbqtqa.jpg

Sammenlignet med Rs ringene som ble kjøpt ferdige, di jeg har polert er blankere, men det er mer "feil" i Oz ringene

1xrci767k4leqmtf13jd.jpg

g85e9y9elnyjmznwuebg.jpg

Speilbilde :wink: Bolten og bolt hullene er nederst i bildet og kamera fokuserte på speil bildet.

o5o5cx6p8rm8bmmk9ubu.jpg

Skrevet

Dette ser jo bra ut :applause:

Jeg har også et inntrykk av at nye ringer ikke er like blanke som man kan får til selv med litt pussing og polering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...