Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

Er einig med Spiderpig, glassblåst innsuget ditt, fåått tilbake original fargen. Smidd av lakken på bmw merket på topp dekselet, hadde det vert ein idè med kvite trykkrør? Trur kanskje det hadde vert litt kult ilag med svart silicon.

Ikkje veit eg, berre ein idè....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med litlingen!! :D Og ser godt holdt ut den ix'n!

Er du blitt veldig gla i å polere felger eller? :D

Et par forslag til farge på innsug/trykkrør: Rynkelakk er pent. Men også en enda mørkere gråfarge enn den du har nå, kan bli bra.

Eller at innsuget blir sort, og trykkrøra grå.

Eller at innsuget får rynkelakk, og at trykkrøra blir silke matt.

Men jeg tror at så lenge du lakker innsuget sort, så blir det bra å få fjerna lakken på BMW logo og stripene.. På min motor syntes jeg vertfall at det ble mye bedre når jeg fikk dette blankt på topptekselet, og jeg har jo også sort innsug.

Takker 8)

Ix'en e gull den, kose meg kvar dag når eg fyre den opp hehe

Nei eg er langt ifra glad i det... har "ødelagt" hele garasjen med støv pga det, men er så godt i driven med det nå.

Blanke BMW logo på både innsug å topp deksel har eg lyst på uansett farge :)

Er einig med Spiderpig, glassblåst innsuget ditt, fåått tilbake original fargen. Smidd av lakken på bmw merket på topp dekselet, hadde det vert ein idè med kvite trykkrør? Trur kanskje det hadde vert litt kult ilag med svart silicon.

Ikkje veit eg, berre ein idè....

Eg har hatt glassblåst før, det er fint det, men eg syns det er litt kult med sånn kvitt svart opplegg og. kvite trykkrør, det va kansje ein plan. er jo ide'er eg vil ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er einig med Spiderpig, glassblåst innsuget ditt, fåått tilbake original fargen. Smidd av lakken på bmw merket på topp dekselet, hadde det vert ein idè med kvite trykkrør? Trur kanskje det hadde vert litt kult ilag med svart silicon.

Ikkje veit eg, berre ein idè....

Eg har hatt glassblåst før, det er fint det, men eg syns det er litt kult med sånn kvitt svart opplegg og. kvite trykkrør, det va kansje ein plan. er jo ide'er eg vil ha :D

Eg veit ikkje om du er ein sånn klistermerke type men kvite trykkrør med svart skrift i tilegg til dei svarte silicon betane dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har h&r justerbar, er det de man får kjøpt på koed?, myegjenger har du igjenn med høyda du har nå?, er det med hjelpe fjæra på?

Bak får du den ikke lav nok med justerings mutteren på om det skal se bra ut.

Forran har eg så lave demper topper at der kan eg fint senke så fronten ligger i bakken på flate marka.. sånn ellers er eg fornøyd med settet, behagelig langs vei vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du villa sendt link te dempartoppane?, på pm fls:-) godt den bli låg framme da, kjedelig å kjøpe dyre coilovers å så senker dei kje over 16" ein gong liksom:1p

slike

http://www.ground-control-store.com/pro ... 722/CA=244

vis du skal ha bilen så lav at hjulbuene går nedover dekka forran på E30 med 16" dekk så ligger bla bunnpanna di farlig nærme asfalten. er vel ikke værd å nevne at det heller ikke finnes kjøre egenskaper med så lav bil.. men man må lide for skjønnheten sies det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullstendig klar over det, men som sagt må lide for skjønnheten, men er det mulig å få den så lav med h&r?:-)

Eg har kun hatt HR og FK til E30 og der er selve beina rimelig like. Forran har eg 4 -5 cm med gjenger igjen og det er med hjelpe fjærer.

da kan du se på bildene litt bak i tråden så kan du bedømme selv.

På bildene i tråden her ser du også hvordan det ser ut

viewtopic.php?f=6&t=251855

Kan ikkje sei eg ser poenget med å kjøpe H&R om du skal ha det ubrukelig lavt...

"diorvik" her på forumet har jo LLLLaaaaaaVV e30 så du kan jo høre med han hva han kjører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...