Eirik Viste Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Hos min lokale bilopphogger stär det et par E30 325 IX. 89 modeller. Lurer pä om stylingen heter Facelift, eller er det en M-tech styling? Frontplatene pä begge bilene ser veldig bra ut og omtrent uten noe rust. Legger ut noen bilder. Vet ikke hvordan jeg legger ut mange bilder pä ett svar, sä det blir ett bilde om gangen. Vet ikke om jeg har tid eller plass til ä ta hjem deler i denne omgang, men E30 delene er ikke sä etterspurt hos denne opphoggeren. Dörene er omtrent rustfrie pä begge bilene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Disse bilene hadde nok ikke stätt med disse delene särlig lenge. Omtrent ikke rust pä bilene. Begge er 325 IX. Tror jeg har for lite plass og tid til ä ta med noe hjem i denne omgang. Men er det veldig ettersökre deler mä jeg kanskje prioritere sette andre deler igjen som ikke fär plass. Eirik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heltn Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Selger du deler kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Det er rett og slett skjermbredderne og sideskjørtene som ble levert på 325 ix. Det er hverken m-tech eller noe annet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Takk for info, EirkL. Ser nä at du har en slik bil, og da er vel du ekspert pä omrädet. Den resterende tiden jeg er her nede blir sannsynligvis ganske travel. Vet ikke om det blir tid til ä hente deler. Men dere kan kanskje skrive opp hva som kan väre önskelig. Men det blir ikke snakk om ä bruke mye tid pä ä skru av delene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Tror nok at jeg skriver at det nok blir vanskelig med deler. Fär bud pä 400 kr for skjermbreddere og innerskjermer + andre smäting som jeg selv mä betale for og demontere. Det gär ikke. Sä tror at jeg bare avslutter denne träden. Tar alt for mye tid ä fölge opp med svar. Eirik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts