yrre Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Skal til oslo i morgen, men sensoren(e) på kassa har bestemt seg for å ta kvelden. så hvis noen i hamar område har slike til salgs, så vennligst si ifra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hylle Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 ot: hva gjør denne føleren egentlig? måler hastigheten? -hylle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 ot:hva gjør denne føleren egentlig? måler hastigheten? -hylle. Trigger, altså den måler toppunktet til motoren, (da via et punkt på svinghjulet) som forteller motoren når den skal tenne. Den andre husker jeg ikke helt i farta, men tror det var noe coil greier.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwm535i Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 er det samme følerene som er til m30b35 så har jeg 2 nesten kliss nye ta kontakt på97635323 Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Tror jeg skal ha noen sånne liggenes i garasjen, som funker Send pm hvis du trenger de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts