fosse1 Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Hei, jeg driver å bytter pluggene på bilen min ! men jeg var ikke smart nok til å se meg over hodet før æ begynte det regner og ser ikke ut til å stoppe med det første... kan jeg fortsette å bytte? eller kan det skape problemer ? Jeg må bytte de idag skal på tur, hehe!
Odd-M Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Skal ikke være noe stort problem. Prøv å begrens hvor mye regn som kommer ned i plugghullene før du dytter ned coilene. Ta en av gangen. Fukt der nede kan gi overslag.
SteffenM2 Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Stikk på en bensin stasjon og gjør deg ferdig der, pleier jo og være tak over pumpene..
fosse1 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg var heldig å fikk 10-12 minutter uten regn og fikk tatt de 4 siste i full fei ! og bilen startet og det er vel ett bra tegn
Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Det er det veitu, Si ifra hvis du merker noe spesielt som om bilen ble bedre etter at du byttet. Hvor langt har bilen din gått osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå