m3racing Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Doug Nash Racing gearkasse selges ferdig tilpasset BMW med stor blokk f.eks S14,M30,S38. Det er satt inn nye drev og dogringer pluss ny LONG gearshifter. kan også selge med Chrome moly mellomaksel med grove racing kryss tillpasset e30 med 9" diff Pris:Gearkasse med mellomaksel 25 000,- Gearkasse:20 000,- TLF:+47 91806633 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Så rimelig heftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Denne tåler hvor mye gamp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 syke kassa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3racing Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Denne tåler hvor mye gamp? Den skal tåle langt over 1000 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er det denne du har kjørt med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3racing Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er det denne du har kjørt med ? Det er den jeg har kjørt med på slutten av sesongen nå ja.Har også en Ricmond kasse som jeg kjørte med tidligere i sesongen,men den holdt ikke til min motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hvordan er prisene på deler til denne kassa? Hva koster en drevsats og nye dogringer f. eks? Hvor lenge kan man kjøre før man må overhale? Sekvensielt skift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 fyll gjerne ut litt mere info om denne kassa som.hvor mange gir?utv etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3racing Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hvordan er prisene på deler til denne kassa? Hva koster en drevsats og nye dogringer f. eks?Hvor lenge kan man kjøre før man må overhale? Sekvensielt skift? Det er 80 dollar pr drev med dogring. Hvor lenge du kan kjøre mellom overhaling kommer jo an på hvordan man kjører,men jeg kan ikke se noe slitasje etter en sesong i hvertfall. Det som er fint med denne kassa er at du ikke trenger no spesialverktøy eller no særlig kunnskap for å demontere/montere selv. Det tar ca 5-6 minutter å demontere den for å skifte drev,dogringer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 er nå jeg skulle hatt penga gitt, æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vidar: har du peil på hvordan denne kunne passet på M50 blokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3racing Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vidar: har du peil på hvordan denne kunne passet på M50 blokk? Det er bare å tilpasse et nytt clutchhus.Jeg vet om en som fikser det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 hallo vidar. lurer litt på hvordan denne kassa passer på e36 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 hallo vidar. lurer litt på hvordan denne kassa passer på e36 m3? S50 blokk (som du har i din m3) og M50 blokk som jeg spurte om er mer eller mindre lik så jeg regner med at du måtte gjort det samme som meg for å få det til å passe. Kun tilpasse clutchhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå