Hoem Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Har et sett 18 som er todelt, kan jeg skru ut senteret når det er dekk på de? Eventuelt skru ut senteret etter jeg har tappet all luft ut av dekket? Eller må dekket av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Bure nok tappe ut lufta ja, men det spørs om selve felgringen er delt også. Da er det en 3 delt felg . Hvis det er kun senteret som er skrudd i inn i ringen så trenger du ikke å ta ut lufta , men da er den kun 2-delt lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 De er todelt! Er replica bbs rs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 http://www.felgen-man.de/zuverkaufen/BBS-BMW/BBS1.jpg Lik de der, bare at det ikke er så stor kant og at det er 18" Skal jeg da bare tappe ut lufta og skru ut, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Skal gå bra uten å tappe ut lufta da , men for sikkerhets skyld ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Sikker på at den faktisk er skrudd? Tenker siden det er en replica felg. Pleier ofte å bare være pynteskruer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Var bare pynteskruer fant jeg ut når "bolten" falt av og det var plastikk med lik kvalitet fra biltema som var materialet den var laget av, er godt vant med å gjenge opp og renovere gjenger om noe går galt, blir nytt for meg det å hente fram limpistol ;p Men nå har jeg startet på vinterfelgene som er orginale og skrudd ! Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Var bare pynteskruer fant jeg ut når "bolten" falt av og det var plastikk med lik kvalitet fra biltema som var materialet den var laget av, er godt vant med å gjenge opp og renovere gjenger om noe går galt, blir nytt for meg det å hente fram limpistol ;p Men nå har jeg startet på vinterfelgene som er orginale og skrudd ! Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Nå har jeg skrudd ut senteret og ønsker også å fjerne gjengejernet som sitter fast i felgen(bbs rs 15") Skal dette bare slås ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå