Gå til innhold

Bilder fra superminitreff 18.Oktober @ Tynset

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Undertegnede, nbnilsson og drunken møttes i dag for et lite superminilokaltreff med litt bilprat, testing og fotografering! Her kommer noen bilder fra denne historiske hendelsen. Jeg har ikke redigert noen av bildene, bare slenger dem ut som dem er :wink:

Fra venstre: nbnilssons E36 318IS og E60 530D, drunkens 318IS og tilslutt min E39 523I.

treffbildemekka.jpg

002.jpg

004.jpg

009.jpg

012.jpg

016.jpg

Dette må gjentas! Kanskje flere lokale bmw-helter slenger seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang skal jeg vaske den igjen før vi skal ta bilder hvertfall, ble ganske møkkete før jeg kom fram! Ser det ikke på bildet heldigvis ;)

Bildene var bra dem! Stilig med mørke bimmers! 8)

Edit: Vurderer å lakke de ganske kjedelige vinterfelgene mine hvite.. Dem er sølv nå. Hva tror dere om det? Blir det jalla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! Perfekt! Jeg er med :D

Kunne tenkt meg å ta noen bilder av bilene med stativ når det er litt mørkere ute enn det var nå. Skal ut etterpå og teste litt .

Men jeg er ihvertfall med! Det hadde vært moro :D Bilen min var superskitten i dag, var nesten så jeg ble litt flau over tilstanden på godkjerra :oops:

Hvite felger er alltid bra på mørke biler. Mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Bilder på brua ble det dårlig med, tror ikke de andre fabrikantene hadde tatt det så bra :D

Men bilder ble det, skikkelig koselig bmw-treff igjen med vask og fotografering. Moro! Slenger ut en haug med bilder iløpet av kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...