Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Undertegnede, nbnilsson og drunken møttes i dag for et lite superminilokaltreff med litt bilprat, testing og fotografering! Her kommer noen bilder fra denne historiske hendelsen. Jeg har ikke redigert noen av bildene, bare slenger dem ut som dem er Fra venstre: nbnilssons E36 318IS og E60 530D, drunkens 318IS og tilslutt min E39 523I. Dette må gjentas! Kanskje flere lokale bmw-helter slenger seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Bilder å gitt Skulle nesten møttes så du får tatt de bildene du mangler før snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Haha! Bare si tid og sted Kunne tenkt meg å få tatt noen bilder under mer egnede forhold og igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Neste gang skal jeg vaske den igjen før vi skal ta bilder hvertfall, ble ganske møkkete før jeg kom fram! Ser det ikke på bildet heldigvis Bildene var bra dem! Stilig med mørke bimmers! Edit: Vurderer å lakke de ganske kjedelige vinterfelgene mine hvite.. Dem er sølv nå. Hva tror dere om det? Blir det jalla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 hvis vær og form skulle være på G i morgen er jeg klar.. Vasking i hallen går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Veldig mulig at jeg og blir med i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hoho! Perfekt! Jeg er med Kunne tenkt meg å ta noen bilder av bilene med stativ når det er litt mørkere ute enn det var nå. Skal ut etterpå og teste litt . Men jeg er ihvertfall med! Det hadde vært moro Bilen min var superskitten i dag, var nesten så jeg ble litt flau over tilstanden på godkjerra Hvite felger er alltid bra på mørke biler. Mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Har litt trua på det jeg og faktisk, greit å piffe dem opp litt! Kan snakkes i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Blir det noe i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 ja jeg er med jeg.. må bli etter kl 15 for jeg må en svipp til kvikne no.. sms 92851354 for nermere avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 fin bilder bør taes på broa ;D Mvm stor elvdøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Heihei! Bilder på brua ble det dårlig med, tror ikke de andre fabrikantene hadde tatt det så bra Men bilder ble det, skikkelig koselig bmw-treff igjen med vask og fotografering. Moro! Slenger ut en haug med bilder iløpet av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Slenger ut noen av bildene jeg tok i dag jeg Tenkte legge masse bilder i et eget galleri på photobucketen min, kan godt slenge ut url til det når det er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ble skikkelig gromme bilder da! Greit å ha skikkelig fotograf! Kjører stil med mørke biler a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Takktakk! Ikke vanskelig å ta gode bilder med så fine motiver da Ble ca 60 gode bilder, tenkte sende dere dem om ei ukes tid når fiberen er i hus ! Vil si vi har valgt de rette fargene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå