burny_ Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei! I går kjøpt jeg min første bmw, etter et år med en opel ascona som første bil hehe ("Litt" oppgradering.) Det er en Bmw 525i, 91 modell, manuelt gir. Har gått 260 000. Vinrød med sort/grått interiør, takluke, alt elektrisk. Fulgte med vinterdekk, og noe stereo. På bilen sto det: senkesett av ukjent merke (Lav nok ihvertfall ) Oz ceres felger Hvite blinkers rundt om + litt småtteri, som M-tech ratt osv Det som skal gjøres med den er: - Sote rutene hele veien (ikke framruta), skal gjøres på proffesjonelt sted. - Polere Oz felgene. - Sette inn noe annlegg jeg har liggendes. (Xelent TX15, Solid Audio F15D) - Shadowline rundt rutene. - Dvd spiller med flipout skjerm. Så er det ting jeg kunne tenkt å få gjort, men vet ikke helt om det vil se bra ut / er verdt pengene eller ikke: - Rieger leppe (den lille som monteres på org fangern) - Bakrutesenker - M3 speil? - Sorte De lykter - Sorte/sotete blinkers rundt om - Mørke baklykter av et slag - Mørke tåkelys - Senkeskåler framme - V8/Brei front - Org kjøre computer? Trenger hjelp til de siste tinga der, hva syns dere om det? Og ikke minst, her er fire bilder som var i annonsa! Kommer flere senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Den bilen virket no grei den, fin å se til:) Har en kompis som har V8 front på sin, med rieger lippe. Ser utrolig fett ut, så det vil jeg anbefale på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Pen E34. Sexy farge Noen bilder inni kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Takk for komentar Bilder inni bilen kommer til neste helg, da jeg jobber et annet sted en hjemme i ukene . Skal legge opp kabeler til annlegg osv til helga, samt en sverige tur (Hande dvd spiller med flip screen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Regner med det var en oppgradering ja 5-serie er en veldig behagelig bil å kjøre. Se veldig bra ut den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Pen bil, pen farge, å med "moooodsene" dine så blir det her bra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Thanks Fornøyd med fargen selv .. "Moodsene" kommer nok i løpet av 2009 sammens med en hell lakkering isåfall hehe (V8 Panser etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Kjørt 10 mil i kveld med mye kipp kjøring / mye pådrag etc så har den vel brukt 2l på mila.. Fulgte med på målern, og det er fullt muligt å holde den under 1 liter med lett gass fot * Har kobla opp bassern og forsterkern + kondensator.... Blei grei lyd, men må få lyden mere ut i kupen.. Så skal få fjerna ski bagen/posen og åpne helt ved armelene der.. Skal bestille litt forskjelligt nå, ny olje, olje filter, bremse skiver, og klosser... Og har kommet eksos lekasje nå, så må få kikka på det til neste helg els no tenker eg.. hmm.. Samt finne ut hvorfor tåkelysa ikke funker (sikkert pærer, evnt rele som er gåent.) Edit IGJEN: Ble ikke klosser og skiver, funker greit ei stund til.. Men blei: - Olje filter - Luft filter - Haynes Manual - 1 nytt skilt lys - 2 tåkelys pærer - "Shortshift" (M3) - Nytt Bmw emblem bak Kom vel på 16-1700kr els no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Bare å smette på v8 front! Det gjør seg braaaaa. Det skal jeg love deg. Og muligens v8 "leppa". Den er utrolig feit, men det er min smak da Kjøpte bmw 525i selv etter å ha eid peugeot 306. Var stooor forskjell, så vi ligger ganske likt der. Det var en schmexy farge på den, og det å sote rutene vil gjøre den MEGA! ;D Slenger med et bilde av dårligere kvalitet av hvordan v8 fronten med v8 "leppa" ser ut. Veit bildet er vridd, men lagre det og vri det Hvis ikke du bare legger hodet ned 90* så ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Såg meget fin ut den der Blir nok v8 front ja, men ting tar tid med lærling lønn hehe... ^^ Så v8 front, og andre ting som må lakkes kommer ikke før jeg har råd til hel lakkering (20-25k) Så høsten 09 muuligens hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Tror ikke det skal være så dyrt å bare lakke panseret om du får deg en v8 front Hvis ikke du er ekstremt heldig og finner en i samme farge. Skal muligens kjøpe nytt panser til denne, da jeg ble rygget i på Fredagen >. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kjenner folk som tar hel lakkering for en grei penge + at jeg skal ha andre ting utenom panser lakkert også (bakrute senker, og muligens m5 "styling" rundt om (den orginale)... Så da kan jeg liksågodt ta hele bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg ser den Vurderer hel-lakkering jeg og. Eller, nå har jeg tatt framfanger, panser (må ha nytt, men får se hva som skjer) og venstre skjerm. Men jeg vurderer det sterkt Så får vi se om det blir bakrutesenker og litt småfiks bare for å få den nær perfekt ^^ Er ikke så mye som skal til på disse E34'ene for at de skal bli fine. Men dessverre mange som kjører på med masse jallagreier, så de blir ødelagte. Hadde jeg vært deg, ville jeg kjørt med det meste originalt. Ikke kjør på for mye plast her og der, men det får du gjøre som du vil med Si fra til meg når du har fått gjort mere med bilen, tror det kommer til å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Selge felgene dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå