Der Barockengel Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 har aldri sett noe lignende før, fikk frysninger hver gong jeg rundet runt en sving, til neste bakketopp eller neste sving var det biler, og det gjelder bakover og.. rørende, har aldri grått så mye som igår og idag.Akkurat det tror jeg at jeg kan forstå.
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 her er noe jeg skrev i "dagboka" på nettby : men det er på dialekt da, så det er ikke sikkert mange sjønner hva som står off, skulle ønskæ at du kunna ha sett ta her hansi, alle dei folka som kom fær å hedre d. va ei bil rekke på ei mil sekkert.. d heche gått opp fær me enda, væt at d he sjedd, men i vell iche tru d.. du va æn kjempe go venn, alt du he hjolpe me mæ, alle dei gongan i, camilla, du, elise he sett film ilag, ete mat ilag.. me he hatt d arti ilag hansi.. du hadde alti ætt stort smil, flirte alti. såg positift på alt.. du sku ha sett ka mange som bryr c om d, men, egentli trur i at du sett oppi der, smila som alti å kikke ned på oss.. du e bestevennen som en person kan ha.. kjem alti t å huske d hansi, i he bære goe minne om d, d fins vell iche nåkke onde minna, bære goe hvil i fred hans marius :`( <3
Eksos Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Var der under autoslalomen, tror jeg veksla ett par ord med fyren også om jeg ikke tar helt feil, husker den elegante måten han rygga inn i mål på... RIP, kondolerer så mye til familie, venner og bekjente..
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Var der under autoslalomen, tror jeg veksla ett par ord med fyren også om jeg ikke tar helt feil, husker den elegante måten han rygga inn i mål på...RIP, kondolerer så mye til familie, venner og bekjente.. det stemmer d har et artig bilde når det gjelder den gji meg 5 min
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 hær ær pokalen han vant den dagen. best in show.. bilde er ifra hans 20års dag
raymotor Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 hær ær pokalen han vant den dagen. best in show.. bilde er ifra hans 20års dag herli bilde,huske når dem ringte han når vi satt på ferga på vei hjem igjen.. å sa at han hadde vonne best in show han va en kjempe go kompis å en kjempe go jobbkollega.. bli hardt å fare på arbei å at han ikkje kjem t å vær på plassn sin meir.. kjem t å savne han stort, har heldivis mange fine minna ifra den tia vi blei kjent.. Hvil i Fred Hansi
///MikkeBMW Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Kondolerer til familie og venner... Møtte han for nærmere et år siden da jeg kjøpte en E36 av han. Virket som en veldig hyggelig kar. Kvil i fred.
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 husker deg ja var dær når du var oppi verkstedet, for og kikke på bilen
raymotor Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 huske også når han solgte 325'n,, kom en gjeng fra sunnmøre? han hadde vell allerede kjøpt m3'n da meine i å huske..
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 kr.sund tror jeg d var ;P allerede kjøpt m3`n da ja
///MikkeBMW Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Sunnmøre ja Vi var på vei til Trondheim og hente en turbo motor, 4stk i en 3seters kassebil så eg hadde egentli lite valg om eg skulle kjøpe eller ikkje Men bilen går fint enda
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 han stelte fint med bilen ja en skikkli bmw frelst gutt
Espen M33 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Kondolerer så mye til famile og kjente. Slike hendelser er alltid triste. Har opplevd det selv, og vet akkurat hvordan det føles. Ta vare på hverandre folkens, og kjør forsiktig. Vi er på vei inn i en skummel årstid.
aloebiz.net Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Kondeler så masse til venner, familie og kjente! Har lest igjennom hele tråden.. Utrolig gripende tråd! http://www.rbnett.no/article/20081019/N ... 26908/1085 Se på bildet så ser man relativt dype spor i asfalten som lett samler vann som kan føre til vannplaning.. Elendig veistandard her i landet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå