Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har aldri sett noe lignende før, fikk frysninger hver gong jeg rundet runt en sving, til neste bakketopp eller neste sving var det biler, og det gjelder bakover og.. rørende, har aldri grått så mye som igår og idag
.

Akkurat det tror jeg at jeg kan forstå.:)

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

her er noe jeg skrev i "dagboka" på nettby :

men det er på dialekt da, så det er ikke sikkert mange sjønner hva som står

off, skulle ønskæ at du kunna ha sett ta her hansi, alle dei folka som kom fær å hedre d. va ei bil rekke på ei mil sekkert.. d heche gått opp fær me enda, væt at d he sjedd, men i vell iche tru d.. du va æn kjempe go venn, alt du he hjolpe me mæ, alle dei gongan i, camilla, du, elise he sett film ilag, ete mat ilag.. me he hatt d arti ilag hansi.. du hadde alti ætt stort smil, flirte alti. såg positift på alt.. du sku ha sett ka mange som bryr c om d,

men, egentli trur i at du sett oppi der, smila som alti å kikke ned på oss..

du e bestevennen som en person kan ha.. kjem alti t å huske d hansi, i he bære goe minne om d, d fins vell iche nåkke onde minna, bære goe

hvil i fred hans marius :`(

<3

Skrevet

Var der under autoslalomen, tror jeg veksla ett par ord med fyren også om jeg ikke tar helt feil, husker den elegante måten han rygga inn i mål på...

RIP, kondolerer så mye til familie, venner og bekjente..

Skrevet
Var der under autoslalomen, tror jeg veksla ett par ord med fyren også om jeg ikke tar helt feil, husker den elegante måten han rygga inn i mål på...

RIP, kondolerer så mye til familie, venner og bekjente..

det stemmer d :) har et artig bilde når det gjelder den :) gji meg 5 min :)

Skrevet
hær ær pokalen han vant den dagen. best in show.. bilde er ifra hans 20års dag

j2u2mbyo7nikchjhdemy.jpg

herli bilde,huske når dem ringte han når vi satt på ferga på vei hjem igjen.. å sa at han hadde vonne best in show ;)

han va en kjempe go kompis å en kjempe go jobbkollega.. bli hardt å fare på arbei å at han ikkje kjem t å vær på plassn sin meir..

kjem t å savne han stort, har heldivis mange fine minna ifra den tia vi blei kjent..

Hvil i Fred Hansi

Skrevet

Kondolerer så mye til famile og kjente. Slike hendelser er alltid triste. Har opplevd det selv, og vet akkurat hvordan det føles.

Ta vare på hverandre folkens, og kjør forsiktig. Vi er på vei inn i en skummel årstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...