Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kondeler så masse til venner, familie og kjente!

Har lest igjennom hele tråden.. Utrolig gripende tråd!

http://www.rbnett.no/article/20081019/N ... 26908/1085

Se på bildet så ser man relativt dype spor i asfalten som lett samler vann som kan føre til vannplaning.. Elendig veistandard her i landet!!!

Har kjørt den strekningen der mange ganger jeg også, og kan skrive under på at sporene der er dype, og enkle å plane i... Nok en gang har dårlig norsk veistandard tatt ett liv :(

Skrevet

Rip Hansi.. prata med han da han var på vestnes og showet og var oppe i årødalen og kjørte noe senere i sommer.. Arti gutt med mye humør og ikke minst planer, som nå ikke blir mere av.. :(

Å ang de spora der inne så er det syke.. de tar tak i vogntog og slenger de like godt som en person bil visst de er full i vann eller du kommer utenfor "spora"

Uansett trist sak dette!

Skrevet

gutt med planer ja :) han hadde store planer om å sette en m3 3.0 i en e30 med enten en kompressor eller turbo, så skulle han dukke opp på rudskogen å ta alle med en storm :) synd at vi ikke får oppleve d :(

Skrevet

Kondolerer. Hvis det er som folk sier med farten hans og at de i den andre bilen klarte seg bra, så er vel det et tegn på at BMW e36 ikke er den beste bilen når det kommer til kollisjonssikkerhet. Den fikk jo tross alt bare 10p og 1stjerne i euroncap.. :|

Skrevet

Huff, har gått veldig inn på meg den saken her :( Ufattelig trist, å se alle som var glad i ham, og viste hvem han var gå igjennom dette. Håper det går bra med alle. Virker som om det var en veldig trivelig og godt likt gutt..

Foresten, jeg kom til å tenke på en sang som kan beskrive en masse følelser, på en måte, etter noe sånt. Veldig trist sang.

Karoline Wendelborg- Min Sang Til Deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...