Gå til innhold

Hvilket EksosAnlegg bør eg kjøpe?  

3 stemmer

1. 1. Hvilket EksosAnlegg bør eg kjøpe?

• Nr 1
      0
    • Nr2
      3
    • Nr3
      0
    • Nr4
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan Noen fortella meg forsjellen på desse 4 eksos-anleggene fra XtremeCar.no?? :?

Eneste Forsjell eg ser er ProduktNummeret

NR1. = E36 318iS 4/91-97 Sedan/Saloon Coupe Cabrio 036-H3 Kr.2.695,-

NR2. = E36 318iS 4/91-97 Sedan/Saloon Coupe Cabrio 036-H3X Kr.2.895,-

NR3. = E36 318iS 4/91-97 Sedan/Saloon Coupe Cabrio 036-H3R Kr.3.895,-

NR4. = E36 318iS 4/91-97 Sedan/Saloon Coupe Cabrio 036-H3PR Kr.3.895,-

Nå du klikke innpå dei forskjellige lnikene, får eg samme besrkivelse, men hvorfor er det da over 1000kr i forskjell på desse anleggene?

:shock:

Her er link til Siden: http://www.xtremecar.no/shop/index.php?cPath=168_464_1246

Skrevet

Forskjellen ligger i dobbelutblås, DTM osv..

H3 er dobbel utblås, H3x er i DTM look, begge alu.

H3R er dobbel utblås og i ett annet materiale

og H3PR er rektangulært rør i samme materiale som H3R..

Hvis du ble noe klokere:P

Skrevet

Ingen erfaringer med xtremecar, men du får jo kjøpt universal bakpotter som er langt billigere, men da kreves det litt modifisering av rør, sveising osv..

Men lettvint når det kommer med rør fra katalysator som er bolt on da..

Selvom jeg ville vurdert å tatt av katalysatoren da røret inn er ganske smalt. evt lage noe som gjør at du bare kan bytte eksos fra flensen når du skal inn til EU eller blir stoppet i teknisk osv:P

Skrevet

Det har hvertfall jeg gjort på E30'n=) Så blir jeg stoppet så er det 2 rørklemmer bare som er jobben for å bytte tilbake til orginal bakpotte.

Men jeg har effektanlegg med grenrør da. Satte bare på bakpotta på EU nå, de sa ikke noe på alle sveiseskjøtene og grenrøret

Skrevet

Tusen Hjertelig Lars89 :)

OG til deg Hansenfanta: ut i fra at eg ikkje har peil på bil, sveising osv. så kjøper eg bare eit sett som passer rett på og får naboen til å sette det på for meg:D Men takk for tipset :) kansje i fremtiden en gang :)

Skrevet

Følger med rørklemme til bakerste og midtre rør, opphenget sitter fast i potta så de henges bare i de orginale gummiopphenga. Så er det vel flens på katalysatoren, så der er det vel bare å bruke de orginale boltene tenker jeg, hvis det ikke følger med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...