Gå til innhold

godkjenning ombygg E36 M3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lyst, og foreløpige planer om å bygge om bilen min til 3.0 M3.. tenkte jeg skulle sende et brev til biltilsynet i løpet av uken.. noen som har en "mal" eller eventuelt et brev dere en gang har sendt til biltilsynet angående ombygg til 3.0 M3.. tenkte dette er greit å ha i orden da bilen forhåpentligvis blir en 3.0 M3 til sommeren en gang.. takker for alle gode svar..

;)

og ja, til dere som kommer å sier at nei det blir ingen M3, er fortsatt en 323.. det er ikke det som er poenget her.. takk

Skrevet

bump, kunne tenkt meg svar hvis noen kan svare på dette eller hvis du vet om noen jeg kan kontakte for å få skrevet en ok søknad..

Skrevet

søknaden er veldig enkel: Send en mail til lokalt biltilsyn-> få tilbake et skjema som du skal fylle ut-> send det inn. Ferdig:)

Skjemaet består av flere punkter f.eks :

Hva skal endres, hvilken bil kommer delene fra osv

• 3 months later...
Skrevet

er det noen her som har gjort dette og eventuelt kunne hjulpet meg med en søknad? tenkte å fyre av gårde en søknad til BT snart...

Skrevet
er de avhengige av å vite hvilken bil delene kommer fra? delene mine stammer ikke fra samme bil...

Du må også inn å blombere donor bilen før du begynner å flytte deler. Blombene sjekker de når du viser bilen for godkjenning.

Skrevet

Jeg hadde deler fra hvertfall 5 forskjellige biler, men jeg hadde vognkort og kvittering fra den som motoren kom fra. Så sa jeg at alle delene kom fra samme bilen (det har de ingen mulighet til å sjekke) , og alt gikk bra:)

Skrevet

ja, dette tenkte jeg også å gjøre jensemann23.. noen som har noe form for mal eller eventuelt om jeg kunne sett søknaden til en her som har gjort dette så jeg stiller sterkest mulig i forhold til godkjenning.. ;) takker for all hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...