Stian_B Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Ett sett med k-sport coilovers til e36 m3 selges. Brukt i sommer og stått på bil frem til nå, ser bra ut uten rust(kunn litt på fjærer) Vært demontert og kontrolert topplagre, og byttet fett. Gjenger og alt er i topp stand, justering fungerer gull. Justerbare i camber, høyde og rebound.mer info om demperen kan sees hos www.gsbildeler.no selges bud Selger et sett med gulekoni (justerbare)(Gas) De er til forran på e30 med 51mm fjærbein, kan leveres også i fjærbein med coilovers.(Bygd hos kollevold rallyimport) Settet er nytt og i eske Pris for dempere 1500 pris hos koed 1418,- pr stk Pris som coilovers: 6800,- Beskrivelse lenger ned... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Ingen som kunne tenke seg koni el coilovers?? ny pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
børge Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 pris på coilovers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 pris på coilovers? Har sendt deg pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 Kan jo sette det opp sånn siden noen lurer på pris på coilovers... Det som gjøres er at det blir bygd coilovers av orginale fjærbein der jeg har 2 stk som er sandblåst og lakkerte, man setter på gjengehylse ,skål og mutter på dette, og bruker demperne som jeg har for salg i dem. så kjøper mann fjærer etter kjøpers ønske i forhold til stivhet. og nye topplagere for coilovers.... Jeg ordner alt med deler og bygging gjennom kollevold rallyimport. prisen er som følger: Dempere 2stk 2000kr Fjærbein 2stk 600kr Gjengehylse m/skål, mutter 800kr pr bein Fjærer 600kr pr stk topplager 2stk 1400kr Så ferdig bygd kommer det på ca 6800kr Dette er da nytt og ferdig bygd. Fordelen med dette i forhold til f eks,k sport , fk etc og disse ferdige er at dette ikke er serieprodusert på ett "samlebånd" Kollevold har mange års erfaring med dempere innenfor øhlins i rally og gate og veit hva de driver med. En kammerat bruker disse i rally og er knall fornøyd med disse. Dette blir da ett sett coilovers med topplagere, og er justerbart i -høyde -inn og utdemping -camber Så ferdig pris er 6800 for coilovers el 2000 for kun dempere. Kan også handle inn alt av deler og sende alt u ferdig hvis noen ønsker å bygge selv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted November 12, 2008 Author Share Posted November 12, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeb Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 trenger dempere foran til min m3 jeg, er demperne beregnet for lavere fjærer eller originale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted November 16, 2008 Author Share Posted November 16, 2008 Stemmer er koni av korte typen.... beregnet for senking men brukes også på orginale fjærer... Blei fortalt det av rodin(der jeg kjøpte de) de er spessialister på koni... vi bruker de igjennom jobben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted November 22, 2008 Author Share Posted November 22, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted December 9, 2008 Author Share Posted December 9, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
bm-dobbel-v Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 blir det billigere ved å bare kjøpe delene? det er bare montering som gjenstår da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 interesangt kan trenge dette i fremmtiden tar kontakt da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 ja blir noe billligere. kan også selge bare demperne og fjærbein og skaffe resten av delene senere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3XXTouring Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Passer dette IX? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts