Stian_B Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 det trur jeg ikke, kan ikke gi noe garanti for det... hvis det bygges til coilovers passer det ikke, men om demperne er de samme er jeg usikker på
Stian_B Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 bump, nytt sett for salg, coilovers e36m3. Se annonse.
Bimmcat Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Hei Er på jakt etter coilovers bake til min E36 M3, er du intressert i å selge bare de bake? Hvilken type er dette nye kittet da? Er det både just. i høyde og hardhet? Pris på dette?
Stian_B Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 heisann ja det er justerbart i høyde og hardhet... info om sette står i første innlegget..k-sport... Nei selger det kun komplett pris 5500,-
Bimmcat Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Okay,, finner to typer coilover inne på GS. Er det KS-B11-4/ST eller KS-B11-5/INV?
Stian_B Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 det er jeg litt usikker på det, står ingenting om det på de... men han som hadde de hadde betalt rundt 11k for de så er nok de innverted.... jeg fikk di i betaling for en jobb jeg gjorde på bilen hans.... men hva er forskjellen egentlig... bortsett fra pris, stod ikke noe forskjell hos gs...
Bimmcat Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Hei igjen Du skrev tidligere (bump, nytt sett for salg, coilovers e36m3. Se annonse.) Vil det si at du har solgt det første, og nå har et HELT NYTT komplett sett for salg???
Allez Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 hvordan justerer du stivheten på koni demperene bak?
Stian_B Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 heisann... neida... var det at jeg la ut et sett til for salg, altså det k-sport understellet. Det er ikke nytt(ubrukt) er brukt i sommer.... men er som nytt vil jeg påstå... er vasket helt reint og kontrolert justeringer etc... alt i orden, fettet opp topplagre på nytt.... kan evt sende deg et bilde på mail hvis det er interesant...
Stian_B Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 kan prøve å få lagt ut her egentlig...Så er de som ligger i annonsen først som er for salg dempere/coilovers til e30(nytt) og coilovers til e36m3(brukt)
Stian_B Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 de dyttes helt sammen og vris med klokken.. maks 3 runder(maks "stivhet") og tre runder tilbake (minimum "stivhet") Du justerer da hvor fort demperen komprimeres/returnerer k-sport demperene bak er også justerbart i demperhøyden i forhold til senkingen så di ikke skal gå i bunn da de da blir ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå