Driv3r Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Hei eg er intressert i å kjøpe ein Rc drifte bil:P Hører kult ut og har sett på youtube, er det ein sann leiketøy man blir lei av å kjøre etter ein time? Link til sider eg kan få kjøpt det? Erfaringer med det? kjekt?
haavard Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Slik jeg har forstått det, er dette vanlige RC-biler med hardplasthjul. Og er enig at det ser styggtøft ut på mange av youtubevideoene. Finner mye sånt på ebay.
Driv3r Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Lurer på Nitro bil istedenfor, å drive å drifte rundt heile tida kan vel bli litt kjedelig. Men eg har no aldri vore borti det før so...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 www.towerhobbies.com jeg kjøpte en 1:10 E30 M3 derfra..Så valgte jeg en grommere motor og driftedekk
Driv3r Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 hehe Du anbefaler der altså? det er ein sikker plass.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 hehe Du anbefaler der altså? det er ein sikker plass. kom etter noen få dager på døra
feedon Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Slik jeg har forstått det, er dette vanlige RC-biler med hardplasthjul. Og er enig at det ser styggtøft ut på mange av youtubevideoene.Finner mye sånt på ebay. stemmer det du sier.. den store ulempen selvfølgelig er at motorene går fort istykker... har prøvd på min nitro bil med "driftehjul" motoren er jo luftavkjølt.. og det er begrenset med fart du får så motoren går relativt fort istykker.. det samme er det med elektrobilene, el motorene er bedre. men ikke bra nok.
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 holder på med 1:10 touring biler selv, kun nitro i mitt tilfelle. blir ofte dekkbytte for å drifte litt da gett. men etter noen timer med drifting så finner man fort ut at det å kjøre effektive rundetider osv er mye morsommere. Jeg syns det er utrolig morsomt å modifisere og endre på innstillingene på bilen for å se om jeg kan få det lille overtaket som trengs for å kjøre ifra de andre jeg kjører med. nå vet ikke jeg hvilken del av landet du befinner deg i, men om du bor her i nærheten er du velkommen til å bli med neste gang vi skal ut å kjøre.... la med ett lite bildet av doningen min (sliten, møkkette og skadet her og der etter 4 timer med hard kjøring )
Driv3r Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 hehe tøffe bil Kor handler du hen da? Holder til på vestlandet desverre.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 holder på med 1:10 touring biler selv, kun nitro i mitt tilfelle. blir ofte dekkbytte for å drifte litt da gett. men etter noen timer med drifting så finner man fort ut at det å kjøre effektive rundetider osv er mye morsommere. Jeg syns det er utrolig morsomt å modifisere og endre på innstillingene på bilen for å se om jeg kan få det lille overtaket som trengs for å kjøre ifra de andre jeg kjører med. nå vet ikke jeg hvilken del av landet du befinner deg i, men om du bor her i nærheten er du velkommen til å bli med neste gang vi skal ut å kjøre.... la med ett lite bildet av doningen min (sliten, møkkette og skadet her og der etter 4 timer med hard kjøring ) Ta en felles kjøring en kveld? Pleier å ratte litt med 1:5 bilen nede på Obs.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Slik jeg har forstått det, er dette vanlige RC-biler med hardplasthjul. Og er enig at det ser styggtøft ut på mange av youtubevideoene.Finner mye sånt på ebay. stemmer det du sier.. den store ulempen selvfølgelig er at motorene går fort istykker... har prøvd på min nitro bil med "driftehjul" motoren er jo luftavkjølt.. og det er begrenset med fart du får så motoren går relativt fort istykker.. det samme er det med elektrobilene, el motorene er bedre. men ikke bra nok. bedre med el.bil til det vel. dessuten trenger man ikke mye power (selvom jeg kjøpte gromgrom motor til Tamya'n..
Spinx Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som man få E36 m3 i rc/nitro bil? hadde vært nesten så jeg må kjøpe en
S.Arnesen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 holder på med 1:10 touring biler selv, kun nitro i mitt tilfelle. blir ofte dekkbytte for å drifte litt da gett. men etter noen timer med drifting så finner man fort ut at det å kjøre effektive rundetider osv er mye morsommere. Jeg syns det er utrolig morsomt å modifisere og endre på innstillingene på bilen for å se om jeg kan få det lille overtaket som trengs for å kjøre ifra de andre jeg kjører med. nå vet ikke jeg hvilken del av landet du befinner deg i, men om du bor her i nærheten er du velkommen til å bli med neste gang vi skal ut å kjøre.... la med ett lite bildet av doningen min (sliten, møkkette og skadet her og der etter 4 timer med hard kjøring ) Ta en felles kjøring en kveld? Pleier å ratte litt med 1:5 bilen nede på Obs. å? tøft, jeg går bare å venter på ny diff foran så er jeg klar jeg...
S.Arnesen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 hehe tøffe bil Kor handler du hen da? Holder til på vestlandet desverre. kjøpte den på kjells lek og hobby i strømstad. handler det meste derifra, ikke mye som kan slå de prisene gett... bilen er en kyosho fw-o6...
carlhaakon Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 ikke det beste bildet men her er det bilde av min HPI sprint 2 som har 4 hjuls trekk, aldri hatt noe som er så moro og lett og kjøre dette var moro helt til motoren tok kvelden på grunn av forje eier hadde bytta omformeren slik at motoren fikk for høy spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå