simenbk Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg har en e46 318i som jeg må forandre fra miles til km. Noen som har noen tips? Hilsen Simen
LianLi Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 1 mile = 1,6Km er vel det som er vanlig, men er vel noen desimaler til som jeg ikke har oversikt over.
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 på e46 og e39 kan bmw ende mellom km og miles vet jeg. ved hjelp av diagnoseprogram. leste også i en carsoft tråd her på forumet tidligere på kvelden om en kar som hadde gjort om fra km til miles ved hjelp av carsoft....
simenbk Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 han som endret det var vel meg tror jeg ...hehe Problemet er at jeg ikke får endre tilbake til km.
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 han som endret det var vel meg tror jeg ...heheProblemet er at jeg ikke får endre tilbake til km. aha.. hehe kinky situasjon det der, men om man kan gjøre om den veien, så må det jo være mulig å reversere det også... hva med å gjøre det samme som sist? brukte kanskje "prøve og feile"-metoden? Er nok en carsoft-guru her på forumet som kan hjelpe deg...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Skal være mulig å switche via odometer-test funksjoner.
kjapp1 Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 mener jeg snubla borti dette på min 523. Holdt inne den "check control" knappen og slo tenning av og på. Du kan jo prøve?
simenbk Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Nå har jeg bestilt carsoft interface , så da får jeg satse på at det funker. For jeg har forsøkt alle gode tips , men bilen min har fortsatt gått over 100 000 miles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå