j_b Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 fikk høre man må ha senterringer fra noen og skal gå bra fra andre...
///MPower Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 det går bra. eneste du trenger er senterringer.
todleif Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 det går bra. eneste du trenger er senterringer. +1
Superbeetle Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 E34 sitt senter er 72,5mm, mens E39 har 74,1mm
Raymond Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 ligger ikke den lista på linkene nede til venstre.. kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... sir ikke at jeg er perfekt.. men, man kan leite før man spør..
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 ligger ikke den lista på linkene nede til venstre.. kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... sir ikke at jeg er perfekt.. men, man kan leite før man spør.. Svare på spm. som blir stilt er også en lærdom og ta med seg.... Til trådstarter Bruk senter ringer, så blir det helt konge det der. Funker uten ringer også, men med stor mulighet for ubalanse.
Raymond Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 kan du si det til dama mi jeg spørr alltid hvor ting er uten å leite så hardt så skal vell it skrive så høyt
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 kan du si det til dama mi jeg spørr alltid hvor ting er uten å leite så hardt så skal vell it skrive så høyt Det bare måtte bli deg vi fikk denne av da.. kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... man kan leite før man spør..
j_b Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 ligger ikke den lista på linkene nede til venstre.. kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... sir ikke at jeg er perfekt.. men, man kan leite før man spør.. joa, hadde jeg vist om det ville jeg ikke spurt, men det er sikkert grunn hvorfor "Teknisk" fantes også!
j_b Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 ligger ikke den lista på linkene nede til venstre.. kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... sir ikke at jeg er perfekt.. men, man kan leite før man spør.. Svare på spm. som blir stilt er også en lærdom og ta med seg.... Til trådstarter Bruk senter ringer, så blir det helt konge det der. Funker uten ringer også, men med stor mulighet for ubalanse. skal sjekke det ut om det blir ubalanse jeg takker alle for svar!
Arnfleip Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Kjør forsiktig Det er sannsynlighet for risting på høyt nivå om ikke alt stemmer, men det finner du fort ut
Stephan.s Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Til info: kjøp senterringer, koster knappe 160,- for 4stk i plast. Jeg gjorde også et forsøk i å få e39 felg på e34 uten senterringer. Bilen nådde da 60kmt før jeg ikke turte mer i fare for at bilen skulle riste fra hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå