Gå til innhold

passer e39 felger på e34??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger ikke den lista på linkene nede til venstre.. kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... sir ikke at jeg er perfekt.. men, man kan leite før man spør..

Skrevet
ligger ikke den lista på linkene nede til venstre.. kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... sir ikke at jeg er perfekt.. men, man kan leite før man spør..

Svare på spm. som blir stilt er også en lærdom og ta med seg....

Til trådstarter

Bruk senter ringer, så blir det helt konge det der.

Funker uten ringer også, men med stor mulighet for ubalanse.

Skrevet

kan du si det til dama mi :D jeg spørr alltid hvor ting er uten å leite så hardt :) så skal vell it skrive så høyt :)

Skrevet
kan du si det til dama mi :D jeg spørr alltid hvor ting er uten å leite så hardt :) så skal vell it skrive så høyt :)

Det bare måtte bli deg vi fikk denne av da.. :lol:

kan ikke noen av brukerne lære seg forumet og di verktøyene som ligger her?... man kan leite før man spør..

#-o

Skrevet

joa, hadde jeg vist om det ville jeg ikke spurt, men det er sikkert grunn hvorfor "Teknisk" fantes også!

Skrevet

Svare på spm. som blir stilt er også en lærdom og ta med seg....

Til trådstarter

Bruk senter ringer, så blir det helt konge det der.

Funker uten ringer også, men med stor mulighet for ubalanse.

skal sjekke det ut om det blir ubalanse jeg :wink:

takker alle for svar!

Skrevet

Til info: kjøp senterringer, koster knappe 160,- for 4stk i plast.

Jeg gjorde også et forsøk i å få e39 felg på e34 uten senterringer. Bilen nådde da 60kmt før jeg ikke turte mer i fare for at bilen skulle riste fra hverandre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...