M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Kan slettes, var så bra både felger å dekk, så blir å bruke opp dekka og mulig selge felgene til våren...........Har noen fine orginale BMW M5 17" felger. De har mål: 8X17" ET 20 og 9X17" ET 22. Mangler dekk. Ikke de på bilde, men helt like, litt små kant kjørte, men ikke mye. Pm, her eller ring 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hvilke m5 felger? har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Mangler dessverre et lokk, noen som har rappa det i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkyjan Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hadde du vert interrisert i bytte? har noen asa felger. http://www.profildirekt.de/system3/onli ... 3D_600.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 di skulle jeg hatt som vinterfelger! interessert i å selge dem kjapt å galt uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 hadde du vert interrisert i bytte? har noen asa felger. http://www.profildirekt.de/system3/onli ... 3D_600.jpg Nei, kun salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 di skulle jeg hatt som vinterfelger! interessert i å selge dem kjapt å galt uten dekk? Tja de 205 dekka er ikke så mye å slure opp for meg men, kom med 5 lapper og hent dem fort som f, uten dekk. Var ikke dere her oppe å henta den " gromme" coupen da? Må fy flytta her det er baner og gromme deler vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hehe ja en skikkelig grombil det.. skulle visst om felgene før, så kunne jeg tatt dem med i farta.. altfor lite gromdeler å biler her på sørlandet. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Kan møte deg ved Langesund før Skien å Porsgrunn til helgen, om du er intr. Da spare du ca 3 mil en vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Har du mulighet for å sende de med noen opp til Førde i sogn og fjordane? Da er jeg intressert i disse OG RH felgene dine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Du har PM.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Har du mulighet for å sende de med noen opp til Førde i sogn og fjordane? Da er jeg intressert i disse OG RH felgene dine.... RH felgene går til Haugesund i løpet av uka. Kan jo sende dem, med må blir med frakte firma. Jeg vet ikke noen som skal oppover til deg, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ingen som trenger vinter hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Pump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Passer de e36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå