M3 Yngve Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Kan slettes, var så bra både felger å dekk, så blir å bruke opp dekka og mulig selge felgene til våren...........Har noen fine orginale BMW M5 17" felger. De har mål: 8X17" ET 20 og 9X17" ET 22. Mangler dekk. Ikke de på bilde, men helt like, litt små kant kjørte, men ikke mye. Pm, her eller ring 90141919. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricko Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Hvilke m5 felger? har du bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Mangler dessverre et lokk, noen som har rappa det i Skien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkyjan Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 hadde du vert interrisert i bytte? har noen asa felger. http://www.profildirekt.de/system3/onli ... 3D_600.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNthe Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 di skulle jeg hatt som vinterfelger! interessert i å selge dem kjapt å galt uten dekk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 hadde du vert interrisert i bytte? har noen asa felger. http://www.profildirekt.de/system3/onli ... 3D_600.jpg Nei, kun salg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 di skulle jeg hatt som vinterfelger! interessert i å selge dem kjapt å galt uten dekk? Tja de 205 dekka er ikke så mye å slure opp for meg men, kom med 5 lapper og hent dem fort som f, uten dekk. Var ikke dere her oppe å henta den " gromme" coupen da? Må fy flytta her det er baner og gromme deler vet du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNthe Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 hehe ja en skikkelig grombil det.. skulle visst om felgene før, så kunne jeg tatt dem med i farta.. altfor lite gromdeler å biler her på sørlandet. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Kan møte deg ved Langesund før Skien å Porsgrunn til helgen, om du er intr. Da spare du ca 3 mil en vei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel325i Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Har du mulighet for å sende de med noen opp til Førde i sogn og fjordane? Da er jeg intressert i disse OG RH felgene dine.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KingB Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Du har PM.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Har du mulighet for å sende de med noen opp til Førde i sogn og fjordane? Da er jeg intressert i disse OG RH felgene dine.... RH felgene går til Haugesund i løpet av uka. Kan jo sende dem, med må blir med frakte firma. Jeg vet ikke noen som skal oppover til deg, dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Ingen som trenger vinter hjul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 Pump Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Passer de e36 sedan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts