Gå til innhold

Slett...........BMW M5 felger selges, ny pris 4000,-kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan slettes, var så bra både felger å dekk, så blir å bruke opp dekka og mulig selge felgene til våren...........Har noen fine orginale BMW M5 17" felger. De har mål: 8X17" ET 20 og 9X17" ET 22. Mangler dekk. Ikke de på bilde, men helt like, litt små kant kjørte, men ikke mye.

Pm, her eller ring 90141919. :D

asjp1s1nl9u1c613yjrn.jpg

ztjflnk4gyhh8im2mlt7.jpg

t1es9h6lhsbugrfmftku.jpg

kbzuf0z0iczsii7isrs2.jpg

Skrevet
di skulle jeg hatt som vinterfelger! interessert i å selge dem kjapt å galt uten dekk?

Tja de 205 dekka er ikke så mye å slure opp for meg men, kom med 5 lapper og hent dem fort som f, uten dekk. :D Var ikke dere her oppe å henta den " gromme" coupen da? Må fy flytta her det er baner og gromme deler vet du. :D

Skrevet

hehe ja en skikkelig grombil det.. skulle visst om felgene før, så kunne jeg tatt dem med i farta.. altfor lite gromdeler å biler her på sørlandet. .:)

Skrevet
Har du mulighet for å sende de med noen opp til Førde i sogn og fjordane? Da er jeg intressert i disse OG RH felgene dine....

RH felgene går til Haugesund i løpet av uka. Kan jo sende dem, med må blir med frakte firma. Jeg vet ikke noen som skal oppover til deg, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...