Jump to content

Nye felger til våren... ET?

Rabies
 Share

Recommended Posts

Etter å ha blitt overfalt av en liten koreansk ninjabil som tvang meg til å gjøre en noe misslykket unnamanøver, som igjen førte til at jeg dunka borti en fortauskant og ripet opp den ene felgen min har jeg funnet ut at jeg trenger nye felger til våren.

Siden jeg kan få gode rabatter på dekk1 vurderer jeg Vertini Riviera i 8 og9 x 18.

x8zec8ewkbf2hn9si9ni.jpg

Det jeg lurer på er hvilket innpress og hvilken dekkdim jeg bør gå for for å unngå subbing på en E36 compact.

De leveres forresten med innpress på opptil 47.

Skal du valse? Er sikkert mange som kommer til å si at det er mulig å få på uten at det noengang subber. jeg er litt mer skeptisk :P

Hvis du hadde fått dem i 9*18 Et46 så er det mulig det går.. 9*17et46 går iallefall fint..

Alt under 40 bak vil subbe med 9*18 uansett hva noen sier! :)

Foran går det fint med alt fra 35 til 40+

Hadde ikke egentlig noen planer om å valse, men kan jo forsåvidt bette inn den kanten på innsiden av skjermene hvis det trengs ;)

Kanskje bare kjøre på med et47- 245 35 bak og et40- 225 40 foran da. Fikk det for meg at det kunne funke... Eller(?)

Nå har jeg 8x17 et38 med 225 45 foran og 235 40 bak. Det tar litt i skjermen bak ved HARD sving, men er ellrs helt ok.

Men jeg har forstått det sånn at M3 3.2 har 8.5x17 et 42 med 245 40 bak, så jeg vil jo tro det skulle gå greit med 245 35 18 på min hvis innpresset er 47.

Er bare kjipt hvis jeg handler også passer det ikke :?