Gå til innhold

Rister å clutch funker ikke etter bytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en E34 525 24V(91 mod), skiftet clutch på denne og satte alt sammen luftet, men kom så langt at alt sammen var sammen å testet den etter det, og clutchen tar uansett om jeg holder den helt i bånn. uansett, når den er kald er det ekstremt.. kan ikke stå i kø eller noe, når den er varm roer den seg litt, men er ikke behagleig og kjøre med, noen som har peiling på hva dette kan være... ?

Skrevet

utløserlager ble å byttet, men la merke til at det gikk litt treigt frem å tilbake, men som ikke nevnet over må jeg kjempe den i gir, må dra sikkelig til i lavt turtall men på motorvei funker alt, men i 5 gir begynner den å skrape, ikkje spør meg hvordan den bare skraper når jeg slipper gassen. så en hyggelig siutasjon, men hørt (rykter) om at svinghjule kan løsne på disse modellene eller bare meg som fabler i blinde kanskje? Har jo skjønnt jeg må ta av igjen girkassen å alltingen igjen, så ser virkelig frem til det. men noen som har noen ideer så værsegod

Skrevet

Da må du nok ut med clutshen igjen. kan virke som det er feil clutsh. Ev. må du gjøre ren hylse til lageret og kontrolere om lammellplate er montert rett vei. Kjører du med det som det er nå ødelegger du synkronringene i kassa.

Skrevet

Kom til å tenke på om det er den clutchensom leveres med en avlåsning på trykkplate. er det det så kan feilen være at den ble tatt av før den var ferdig montert. denne må monteres etter bruksanvisning i pakken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...