Tommy Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Er det noen som har liggendes en original BMW 058 "Hennarot" lakkstift? Denne er utgått hos BMW, å jeg skulle hatt en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Er det stor forskjell på 058 og 052? Ser de selger hennarot 052 på koed, men du har kanskje allerede sjekket der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Skulle akkurat til å foreslå koed.no selv. Er jo mulig at dem har den der, men er i så fall litt rart hvis kodene er forskjellige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Det skal være HENNAROT (052) (jeg klippet fra fargekodelista til venstre her i menyen, men den er jo da feil *you fix Gunnar?*) Jeg bestilte denne hos koed, å det var der jeg fikk beskjed om at den var utgått hos BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts