Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
kult =)

bare skriv under på fullmakten og send den tilbake til posten, så kommer nok pakken din i posten snart,

Men kvitteringen da? Er det bra nok att jeg tar "print screen" av detaljer om overføringen på Paypal? Skal ringe dit i morgen å høre

Hvis det står spesifisert at du må vedlegge bevis for verdi så kan du printe ut fra ebay. Det måtte jeg på en forsendelse fra tyskland. Men det er vanlig at selgeren sender med en kopi slik at tollerne vet verdien på sendingen.

Skrevet
kult =)

bare skriv under på fullmakten og send den tilbake til posten, så kommer nok pakken din i posten snart,

Men kvitteringen da? Er det bra nok att jeg tar "print screen" av detaljer om overføringen på Paypal? Skal ringe dit i morgen å høre

Hvis det står spesifisert at du må vedlegge bevis for verdi så kan du printe ut fra ebay. Det måtte jeg på en forsendelse fra tyskland. Men det er vanlig at selgeren sender med en kopi slik at tollerne vet verdien på sendingen.

Det vart kjøpt privat, men betalt via paypal, så har ingen ebay kvittering.

Har eneste det fra paypal som sier hvem jeg betalte til,hva det er og hvor mye. Men burde holde det skulle man tro

Skrevet

Hvordan er det med plassen mellom motoren og fronten? Tror dette kan bli hysterisk morsomt å kjøre hvis du får det til å fungere. Stå på!

Skrevet

Sikker på at du ikke skal hive deg rett på en manuell kasse med en gang? Virker som du må skjære ut girkasse tunnellen for å få plass til automat kassen?

Har du tenkt på om du får motoren oppi uten å ta av front platen?

Hvor mye kom motorfestene på i norske, inkl.alt? og hvor lang tid tok det?

(har planer om samme prosjekt selv)

Skrevet
Hvordan er det med plassen mellom motoren og fronten? Tror dette kan bli hysterisk morsomt å kjøre hvis du får det til å fungere. Stå på!

Hallo

har ikke hatt internett siste uken så det har vært lite med oppdateringer.

Har heller ikke skjedd så mye, men i går kom motorfestene til posten i allefall :D

Mellom motor å front blir det litt trangt tror jeg, må vist bruke radiator fra e28 m535. Ikke att jeg vet forskjell på den å en vanlig en.

Tar bort org vifter å setter i el vifte av flere grunner.

Skrevet
Sikker på at du ikke skal hive deg rett på en manuell kasse med en gang? Virker som du må skjære ut girkasse tunnellen for å få plass til automat kassen?

Har du tenkt på om du får motoren oppi uten å ta av front platen?

Hvor mye kom motorfestene på i norske, inkl.alt? og hvor lang tid tok det?

(har planer om samme prosjekt selv)

ja vet, skulle hatt manuell gir, men går fort 10 lapper om man ikke er heldig da.

Må nok skjære litt i tunneln ja, vet ikke hvor mye ennå.

Tror det er best å ta av frontplaten, blir litt lettere å få inn motor da.

Betalte ca 1800kr for festene å ca 600kr i toll avgift. Så neste gang skal jeg høre om selger vil merke vare med gave eller no :P

Tok vel litt under 1 uke fra tyskland å til norge, å over 1 uke fra posten å til meg. haha

Skrevet

Da har jeg fått hentet bremsekraftforsterker.

01112008558.jpg

Var lettere enn jeg trodde å demontere den fra delebilen, selv om det var mørkt og nesten 10 minus ute :P

• 3 weeks later...
Skrevet

de er 4cm breiere enn en chevrolet bigblock :P

chevy smallblock er 37cm, bigblock er 66cm, men bmw motorern er faenma 70cm.. STOR motor med lite volume og dyre trim deler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...