Simen! Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 hehe! da ha e vel rætt da kankje? Frå lalm vette? Prata bmw ve de på bowlingen her ei helje...
bmw340 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 hehe! da ha e vel rætt da kankje? Frå lalm vette? Prata bmw ve de på bowlingen her ei helje... aha jau, stemme dæ
JAL_535i Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 kult =)bare skriv under på fullmakten og send den tilbake til posten, så kommer nok pakken din i posten snart, Men kvitteringen da? Er det bra nok att jeg tar "print screen" av detaljer om overføringen på Paypal? Skal ringe dit i morgen å høre Hvis det står spesifisert at du må vedlegge bevis for verdi så kan du printe ut fra ebay. Det måtte jeg på en forsendelse fra tyskland. Men det er vanlig at selgeren sender med en kopi slik at tollerne vet verdien på sendingen.
bmw340 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 kult =)bare skriv under på fullmakten og send den tilbake til posten, så kommer nok pakken din i posten snart, Men kvitteringen da? Er det bra nok att jeg tar "print screen" av detaljer om overføringen på Paypal? Skal ringe dit i morgen å høre Hvis det står spesifisert at du må vedlegge bevis for verdi så kan du printe ut fra ebay. Det måtte jeg på en forsendelse fra tyskland. Men det er vanlig at selgeren sender med en kopi slik at tollerne vet verdien på sendingen. Det vart kjøpt privat, men betalt via paypal, så har ingen ebay kvittering. Har eneste det fra paypal som sier hvem jeg betalte til,hva det er og hvor mye. Men burde holde det skulle man tro
endre88 Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 fanden e altid noe kuk med sendinger i fra utlandet har også hatt det problemet hehe
E30_Dale Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Skikkelig børse der ja! Nice one! VIL HA!!!
EirikL Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hvordan er det med plassen mellom motoren og fronten? Tror dette kan bli hysterisk morsomt å kjøre hvis du får det til å fungere. Stå på!
Aksdal Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Sikker på at du ikke skal hive deg rett på en manuell kasse med en gang? Virker som du må skjære ut girkasse tunnellen for å få plass til automat kassen? Har du tenkt på om du får motoren oppi uten å ta av front platen? Hvor mye kom motorfestene på i norske, inkl.alt? og hvor lang tid tok det? (har planer om samme prosjekt selv)
bmw340 Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Hvordan er det med plassen mellom motoren og fronten? Tror dette kan bli hysterisk morsomt å kjøre hvis du får det til å fungere. Stå på! Hallo har ikke hatt internett siste uken så det har vært lite med oppdateringer. Har heller ikke skjedd så mye, men i går kom motorfestene til posten i allefall Mellom motor å front blir det litt trangt tror jeg, må vist bruke radiator fra e28 m535. Ikke att jeg vet forskjell på den å en vanlig en. Tar bort org vifter å setter i el vifte av flere grunner.
bmw340 Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Sikker på at du ikke skal hive deg rett på en manuell kasse med en gang? Virker som du må skjære ut girkasse tunnellen for å få plass til automat kassen?Har du tenkt på om du får motoren oppi uten å ta av front platen? Hvor mye kom motorfestene på i norske, inkl.alt? og hvor lang tid tok det? (har planer om samme prosjekt selv) ja vet, skulle hatt manuell gir, men går fort 10 lapper om man ikke er heldig da. Må nok skjære litt i tunneln ja, vet ikke hvor mye ennå. Tror det er best å ta av frontplaten, blir litt lettere å få inn motor da. Betalte ca 1800kr for festene å ca 600kr i toll avgift. Så neste gang skal jeg høre om selger vil merke vare med gave eller no Tok vel litt under 1 uke fra tyskland å til norge, å over 1 uke fra posten å til meg. haha
bmw340 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Da har jeg fått hentet bremsekraftforsterker. Var lettere enn jeg trodde å demontere den fra delebilen, selv om det var mørkt og nesten 10 minus ute
Aksdal Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Noe nytt i det siste? Kan du bruke hele bremsekraft forsterkeren fra delebilen, eller må du modifisere noe? venter spent på oppdateringer:-)
E36Cab1 Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Blir spennende å følge med på,er bra breie desse motorene(90grader)!
Eika Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 de er 4cm breiere enn en chevrolet bigblock chevy smallblock er 37cm, bigblock er 66cm, men bmw motorern er faenma 70cm.. STOR motor med lite volume og dyre trim deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå