Rabies Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Bimmers er en knall side Setter av mye tid til dette nesten hver dag. Siden er alltid oppe når jeg er på datamaskinen og finner mye lærerikt her inne. Har lært meg en god del også Mange hyggelige medlemmer! Får også høre fra madammen at jeg prater for mye bil, eller at jeg sitter for mye på Bimmers.no. Bruker å være ofte jeg sier jeg bare skal sjekke noe på internett, når jeg skal inn på Bimmers Hun gjennomskuer meg da selvfølgelig, men men... Tror hun har tapt slaget her også. Hohhooo Mye jeg kjenner meg igjen i her ja
SofaKingFresh Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Liker det at det ALLTID er folk her som kan gi deg svar på ting og tang. Har de ikke svaret foran seg, eller i hodet, så søker de det opp gjerne for deg Har fått mye hjelp til bilen min bare ved å lese ANDRE tråder. Og jeg har lært mye om BMW i det siste. Mye jeg ikke visste i det hele tatt. Og hallooooo... Bimmersfolk er jo et eget folkeslag ;D Derfor.
wabby Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 "Åååhrhrrr... er det forum igjen nå!?" Den hører jeg ofte av dama Er mye å troller rundt på Bimmers. Saken ble heller ikke noe bedre når jeg fikk www.bimmers.no skiltholdere i posten her om dagen (Takk Gunnar!). Det som også er artig og se er at aktiviteten har økt betraktlig etter at hastigheten har gått opp Må også si at jeg har lært utrolig mye av å være her da jeg ikke hadde tatt på en BMW før jeg starta å være her. Fler hyggelige folk har jeg møtt på forumet og, kanskje på tide å hilse på ellers? Dollys i Kr.sand hadde sikkert vært en suksess eller noe. hehe =)
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Takk for all skryt! Det er selvfølgelig veldig hyggelig. Noen ganger sier det vel så mye om hva man bør endre på, som de som krever endringer. Det er dumt å endre på de tingene mange syns er bra... wabby, jepp. Men det pleier også være noe høyere trafikk i vinterhalvåret enn sommerhalvåret. Jeg må visst få gang på webstatistikk igjen. Kan forresten se på harddisktemperaturen på bildeserveren at det har blitt kaldere ute.. hehe:
Cyrus^^ Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Less is more er ofte en bra ting, og da spesielt med tanke på forumlayout og denslags. Det virker som om Gunnar også har skjønt dette. Er en av de største grunnene til at jeg foretrekker dette forumet fremfor mange andre. (bilforumet, bimmerfest etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå