haldorh Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Tenkte å sprite opp projektbilen med frontfanger som feks BBS og klassiske felger i min 15 tommers størrelse. Effektanlegg står også på ønskelisten. Kom gjerne med anbefalinger og innspill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsegutt Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Felger...et ord...BBS! Front fanger vet ikke jeg hvor du kan skaffe med BBS'en er jo fin! Først noen bilder av gammle bilene mine. 320 med BBS front. 323i Med BMW Motorsport front. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsegutt Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Så et par andre bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
635csi Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Dette er utvilsomt mitt favorittvalg når det gjelder front til E21, nemlig Kamei. Har heldigvis en sånn liggende i håp om kjøp av E21 igjen en gang i tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haldorh Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Da ble det "kopi" felger.. Pakker på vei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsegutt Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 dei Ronal felgene der er dem jeg hadde på 320'en! Passert fint! Jeg byttet ut senter emblemene med BMW logo da. Gjor seg det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts