xelerator Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Hej! Vet att ni i Norge också tycker om tyskstuk och tänkte jag ska lägga in en annons här också . Jag ska sälja ett par uppsättningar av mina fälgar som jag har samlat på mig. Följ denna länk så hittar i all info om dem. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=26086 Fälgarna finns i Stockholm, och jag ser helst att dem hämtas så köparen själv kan se fälgarna "in person" innan köp. Men vid särskilda fall kan de skickas (tex om köparen bor väldigt långt bort ). OBS: Om det inte är ok för moderator att jag länkar till ett annat forum, meddela mig gärna så tar jag bort den och sätter in annonstexten. mvh
Sir Hofstad Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 De første står på en E46 Touring her i nabolaget og er DRITFETE
xelerator Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 jo de är riktigt feta .. mycket hög finish på fälgarna.. säljer dem pga att jag tycker att 19" blir lite för stort för e30 .. men som sagt, om någon har dessa i 18" så kan jag tänka mig ett byte .. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå