pengelek Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Den org. CD veksleren min i e38`en har tatt kvelden (står bare error på skjermen, og har prøvd med laser rense cd uten hell. Da er spørsmålet; Er det kun org bmw e38 cd veksler jeg kan putte inn? Eller kan jeg feks sette innen org e39 cd veksler? Lurer også på om jeg kan bare ta bort cd veksleren og kun benytte kasettspilleren forann i bilen (bare bytte ut kasettspilleren med en cdspiller) passer isåfall cdspiller fra org bme e39, e46 mm der? Eller må jeg kople om masse da? Det jeg er ute etter er å kunne spille av cd i bilen på billigst mulig måte. Kom med noen tips:) Jeg har en som vil selge meg en e39 cd vekseler, men er usikker på om det vil fungere? Evt. Noen her som har å selge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Denne har jeg liggende til pynt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pengelek Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Er den til E38 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 E39.... Slik er den forran. Er jo bare å sammenligne kontaktene som du ser på det ene bildet... Uansett, du bor vel ikke såååå langt fra kr.sand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pengelek Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Okej, jeg skal pille ut min når kjerringa kommer hjem fra jobb:) Jeg bor i Grimstad så er ikke lange biten nei! Hvor mye vil du ha for den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Har sagt en høvding, den ble tatt ut i sommer og da spilte den vanlige og brente plater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pengelek Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Okej, om kontaktene ser like ut, passer det at jeg kommer til kr.sand en dag og skjekker at det virkelig fungerer om jeg skal kjøpe den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Jadda. Bare ring først så det ikke blir en bomtur. 91844168 Evt så skal jeg opp til Risør på fredag, kan alltids ta en stop på Statoil i Grimstad da (ca kl 16-17) så kan du teste der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pengelek Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Ja det høres bra ut! Gir deg beskjed innen den tid om det ser ut til at kablene passer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymond Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 står pioneer veksler i min, om det er intressant? så kan jeg ta bilde a serienr på den så du får det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pengelek Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 står pioneer veksler i min, om det er intressant? så kan jeg ta bilde a serienr på den så du får det? Du har PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts