Melicon Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Lager en liste over diverse ting jeg trenger. trenger hydralikken til bagasjerommet. trenger orginale bak lykter. trenger hengslene på tanklåket eller. trenger askebeger til bak dørene, begge 2. trenger Rieger leppe den som man monterer på org fanger. trenger også nytt panser og fram fanger. men det må bli rundt om ålesund området kommer til å bli oppdatert her hele tiden, trenger mange nye ting
alekspp Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Lager en liste over diverse ting jeg trenger.trenger hydralikken til bagasjerommet. trenger orginale bak lykter. trenger hengslene på tanklåket eller. trenger askebeger til bak dørene, begge 2. kommer til å bli oppdatert her hele tiden, trenger mange nye ting vist noen har ei lippe som dem ikke bruker kan jeg kjøpe det å hei.. jeg har askebeger til deg, begge 2, orginale baklykter, og hydralikken til bagasjerommet. va byr du`?
Beemern1 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 har det du trenger pluss litt til...... send meg en meld på 93260022 om hva du skal ha og hva du vik gi for det så fikser jeg det:)
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 har orginale baklykter som Ryker meget billigt send pm om innteresert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå