Melicon Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Lager en liste over diverse ting jeg trenger. trenger hydralikken til bagasjerommet. trenger orginale bak lykter. trenger hengslene på tanklåket eller. trenger askebeger til bak dørene, begge 2. trenger Rieger leppe den som man monterer på org fanger. trenger også nytt panser og fram fanger. men det må bli rundt om ålesund området kommer til å bli oppdatert her hele tiden, trenger mange nye ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Lager en liste over diverse ting jeg trenger.trenger hydralikken til bagasjerommet. trenger orginale bak lykter. trenger hengslene på tanklåket eller. trenger askebeger til bak dørene, begge 2. kommer til å bli oppdatert her hele tiden, trenger mange nye ting vist noen har ei lippe som dem ikke bruker kan jeg kjøpe det å hei.. jeg har askebeger til deg, begge 2, orginale baklykter, og hydralikken til bagasjerommet. va byr du`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beemern1 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 har det du trenger pluss litt til...... send meg en meld på 93260022 om hva du skal ha og hva du vik gi for det så fikser jeg det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiljeN Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 har orginale baklykter som Ryker meget billigt send pm om innteresert Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennarl Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 har panser og frontfanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts