Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Enda en M3 compact her inne gitt. Har hatt bilen siden August. Lengsel etter litt power gjorde vel at jeg gikk til innkjøp av denne. INFO: Bilen er godkjent ombygd. Motor: S50B30 286hk, orginal med Green filter. Lakk: Audi Ybishvit Diff/Gir: 5t. M3 kasse,Z3 M bakstilling med 40% sperre og 3.65 utveksling Understell: H&R Justerbart forran/bak. Godkjent i vognkort. Bur: Wiechers. Godkjent i vognkort. Stoler: Sparco Evo, 4-punkts sparco belter. Alt godkjent i vognkort. Bremser: Orginale. Oppgradert til Brembo borra/slissa med Pagid Blue klosser Eksos: Foreløpig orginal Plastikk: M3 front, M3 Speil,GT Splitters, M3 sideskjørt(Ikke montert) Felger: 18" Hartge-look. 9.5x18" 245/35 bak. 8.5x18" 225/40 forran. 17" E46 M Alu felger til banebruk Øvrig: Powerflex foringer, Profftonende ruter rundt hele, ACS Tårnstag Diverse ACS og M-tech innvendig. Ingen bakseter Ellers er det masse planer som: Big brake kit forran, Skikkelig eksos hele veien, Sparco ratt, R dekk, 17" M3 GT felgene, Vurderer Clubsport H&R justerbart (Ikke Tüv godkjent og kun beregnet for banekjøring), Legger ved noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Tøff bil Ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Sykt rå! Kan se for meg at denne er morro å kjøre! Har du flere bilder inni? Halvbur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Smykke ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ikke glad i compact, men denne ser faktisk bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Sykt rå! Kan se for meg at denne er morro å kjøre! Har du flere bilder inni? Halvbur? Thx:) Den er faktisk veldig morsom med 40% sperre og 3.65 utvekslingen..Det er halvbur ja:) Skal få tatt fler bilder av interiøret jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 helt rå bil. en gamel arbeids venn fra titan.. så bilen din i fr.stad her omdagen. konge med svarte vinduer og nye felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Rå compact Lurer på: Hvordan er disse "M3" compactene å kjøre kontra vanlig m3? Sladding? Fart/aks? Bane tider? etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Rå compact Lurer på: Hvordan er disse "M3" compactene å kjøre kontra vanlig m3? Sladding? Fart/aks? Bane tider? etc.. <Den er jo noe lettere, men ikke mye. Har ikke prøvd compact med m3 motor og vanlig utveksling, men denne er hvertfall mye raskere enn den M3 coupen jeg hadde. Sladding er den helt perfekt til siden det er 40% sperre og litt lettere i rompa enn coupe'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Veldig pen comp,men blir for mye hvit ikke noen avskjeringer..men dette er smak å behag,sikkert rimelig morro bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Der kom tråden om denne ja. Har ventet på det Flott bil. Compact med m-tech er rått. Drømmer selvfølgelig om s-maskin i compacten min også, men det får bli med drømmen foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Nice car, nice rims! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Veeldig fin bil, kledde hvit fargen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Strøkent Bjørn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå