Ellingsen B. Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Da var mellompotte med katterstattere kjøpt:) Bilder kommer senere. Prøve å få montert i løpet av neste uke. EU-kontroll nå til fredagen..Får håpe det ikke kommer no frost eller snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Var jo 19203 stk som stod å så på..kanskje noen knipsa ? FEIL: Det var 19203 stk som så Dr_S i aksjon på fam. kjøring . HAHA! Men ingen som tok bilder!! Eller jo vent, folk tok bilder av 125362 stk E30er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Var jo 19203 stk som stod å så på..kanskje noen knipsa ? FEIL: Det var 19203 stk som så Dr_S i aksjon på fam. kjøring . HAHA! Men ingen som tok bilder!! Eller jo vent, folk tok bilder av 125362 stk E30er.. E30CCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Veldig tøff bil. Kult med compact i hvit, også med den motoren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hei kjempe kul bil du har:)men du sku ha laka den stolpen melom side vinduan:)legg ved et bilde æ fiksa(paint)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 hei kjempe kul bil du har:)men du sku ha laka den stolpen melom side vinduan:)legg ved et bilde æ fiksa(paint)hehe Den er lakkert hvit. Orginalt er den sort/ulakkert som touringen/sedanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Ekstremt pen bil, dette her...var kos å ligge bak den på vei til Frognerseteren... Fikk en liten overraskelse også, før jeg visste hva som bodde under panseret... ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 hei kjempe kul bil du har:)men du sku ha laka den stolpen melom side vinduan:)legg ved et bilde æ fiksa(paint)hehe Hadde vel sett litt rart ut med døra åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Se her ja Bjørn.. Ikke dum den tralle der. Har jo hatt compact før jeg, så vet jo at dette er artige saker. Si ifra når du skal selge a, har jo ingen bmw om dagen jeg nå, så er åpen for handel der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Det blir sikkert ikke lenge til, mAZE...hehe. Kjenner jo Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Se her ja Bjørn.. Ikke dum den tralle der. Har jo hatt compact før jeg, så vet jo at dette er artige saker.Si ifra når du skal selge a, har jo ingen bmw om dagen jeg nå, så er åpen for handel der. Har du solgt e30n? Bare å gi bud det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Se her ja Bjørn.. Ikke dum den tralle der. Har jo hatt compact før jeg, så vet jo at dette er artige saker.Si ifra når du skal selge a, har jo ingen bmw om dagen jeg nå, så er åpen for handel der. Har du solgt e30n? Bare å gi bud det Lenge siden det nå da.. Vet jo ikke hva slikt er verdt jeg da.. Så en prisantydning må til.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Synd jeg ikke har sett denne posten før. Jeg vurderte og kjøpe denne når den lå ute tilsalgs. Dette er en meget godt bygget bil! Vil si du har gjort et veldig! godt kjøp, hvertfall hvis du fikk den til den prisen jeg kunne fått den før. Denne er så utrolig grom og leken bil. Si fra når du selger, angrer som faen på jeg ikke kjøpte den. hehe. Inntressert i bytte bort bilen? Bry deg en e39 525 samt samboern. Ho er faktisk en jævela god kokk. venter du litt med og ta henne i innbytte så kommer hun med pappirer på kvalitet (i Naf durern) bare dette er kalt fagbrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Hehe.. Ja, er veldig fornøyd med bilen! Hvordan e39 525 har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Sitter å ser på bildet av bilen fra siden her, og hva er det med bakfelgen der a? I senteret, som det da mangler senterkopp. Virker jo som en ser tvers gjennom bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå