Gå til innhold

Min hvite engel -M3 Compact- (nye pics side7)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja Bjørn.. Ikke dum den tralle der. Har jo hatt compact før jeg, så vet jo at dette er artige saker.

Si ifra når du skal selge a, har jo ingen bmw om dagen jeg nå, så er åpen for handel der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja Bjørn.. Ikke dum den tralle der. Har jo hatt compact før jeg, så vet jo at dette er artige saker.

Si ifra når du skal selge a, har jo ingen bmw om dagen jeg nå, så er åpen for handel der. :D

Har du solgt e30n?:) Bare å gi bud det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du solgt e30n?:) Bare å gi bud det 8)

Lenge siden det nå da.. :) Vet jo ikke hva slikt er verdt jeg da.. Så en prisantydning må til.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke har sett denne posten før. Jeg vurderte og kjøpe denne når den lå ute tilsalgs. Dette er en meget godt bygget bil! Vil si du har gjort et veldig! godt kjøp, hvertfall hvis du fikk den til den prisen jeg kunne fått den før.

Denne er så utrolig grom og leken bil. Si fra når du selger, angrer som faen på jeg ikke kjøpte den. hehe.

Inntressert i bytte bort bilen?

Bry deg en e39 525 samt samboern. Ho er faktisk en jævela god kokk. venter du litt med og ta henne i innbytte så kommer hun med pappirer på kvalitet (i Naf durern) bare dette er kalt fagbrev :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...