Gå til innhold

Min hvite engel -M3 Compact- (nye pics side7)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hadde treng litt justering på senkingen bak,så den er litt mere lik forand,men er vel smak å behag :wink:

y6nw9zgo82wna4flfyx0.jpg

tenker du mer senk bak? Den er på det laveste nå. Jeg kan evt fjerne justeringskoppen fra H&R også, men da blir den seriøs lav..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker du mer senk bak? Den er på det laveste nå. Jeg kan evt fjerne justeringskoppen fra H&R også, men da blir den seriøs lav..

Hm, var det kun gummien vi tok vekk, eller prøvde vi uten den justerings koppen også, den dagen bilen var en tur innom "gromgarasjen"? :) Den var lav nok da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, var det kun gummien vi tok vekk, eller prøvde vi uten den justerings koppen også, den dagen bilen var en tur innom "gromgarasjen"? :) Den var lav nok da! :lol:

det var med vanlig org gummi. H&R koppen bygger vel 2-3cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn, når han sier "mere lik foran" så mener han nok ikke lavere bak :)

Kan med fordel gå opp litt bak ja.

Får på sideskjørta snart da?

Syns den er passe, bare få på 20mm spacere bak. Sideskjørte ja..de ligger klare for montering og en svær eske med deler og stæsj som skulle vært på, men har jo absolutt NULL ork å skru på den. :| Du kan komme å skro? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...