Micro_RaCeR Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 den er chrom. senterkoppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Denne har jeg sett veit du Utrolig rå bil! sikkert sinnsykt morsom å kjøre Veit om flere som har bygd om disse, og de sier at man skal lete lenge etter morsommere biler Forresten, pene felger og hvit Audi lakk kledde bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 den er chrom. senterkoppen Tviler.. Ser ikke slik ut ihvertfall på side 3 her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 speiler seg fra veggen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 den er chrom. senterkoppen Tviler.. Ser ikke slik ut ihvertfall på side 3 her. Har orginale Hartge kopper som skal på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hjort noen hjulmodifikasjoner for å få 9,5 under? ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hjort noen hjulmodifikasjoner for å få 9,5 under? ET? Kun valset. Så måtte jeg gå ned til 245/35 så det ble litt dekkstrekk, men det er grei plass og jeg vurderer noen mm spacer. ET er vel 35. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Hadde treng litt justering på senkingen bak,så den er litt mere lik forand,men er vel smak å behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hadde treng litt justering på senkingen bak,så den er litt mere lik forand,men er vel smak å behag tenker du mer senk bak? Den er på det laveste nå. Jeg kan evt fjerne justeringskoppen fra H&R også, men da blir den seriøs lav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 tenker du mer senk bak? Den er på det laveste nå. Jeg kan evt fjerne justeringskoppen fra H&R også, men da blir den seriøs lav.. Hm, var det kun gummien vi tok vekk, eller prøvde vi uten den justerings koppen også, den dagen bilen var en tur innom "gromgarasjen"? Den var lav nok da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Bjørn, når han sier "mere lik foran" så mener han nok ikke lavere bak Kan med fordel gå opp litt bak ja. Får på sideskjørta snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 snasen liten bil! kledde hvitfargen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 tenker du mer senk bak? Den er på det laveste nå. Jeg kan evt fjerne justeringskoppen fra H&R også, men da blir den seriøs lav.. Hm, var det kun gummien vi tok vekk, eller prøvde vi uten den justerings koppen også, den dagen bilen var en tur innom "gromgarasjen"? Den var lav nok da! det var med vanlig org gummi. H&R koppen bygger vel 2-3cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Bjørn, når han sier "mere lik foran" så mener han nok ikke lavere bak Kan med fordel gå opp litt bak ja. Får på sideskjørta snart da? Syns den er passe, bare få på 20mm spacere bak. Sideskjørte ja..de ligger klare for montering og en svær eske med deler og stæsj som skulle vært på, men har jo absolutt NULL ork å skru på den. Du kan komme å skro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Selg den billig til meg du, så monterer jeg det jeg vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå