Morty999 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 får du igjen panseret med den turbo plaseringa? hehe + oljeslangen som stakk opp så mye.
tangorev Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 12.9 boltene fant jeg tilfeldigvis på Tools. De kostet 360kr eller noe for alle:) Hehe, den oljeturen er bare en midlertidlig løsning da 90benden jeg hadde fra en annen turbo ikke passet. Panseret går igjen på millimeteren uten tur, men skal heve bakfestene jeg slipper å bulke oppi hver gang jeg gasser litt på Hyggelig at noen tittet litt igjen her så slenger ut noen nye bilder. Har hatt litt div trøbbel, men takk til ehrnst og ola. ser det litt lysere ut. Var ute å kjørte litt i sta og leker litt i megatune før jeg skal i benken. Fikk forøvrig en sint nabo på nakken så må si meg fornøyd med lyden også, hehe Skrukameraten min andersM3 er litt sløv på bilde/prosjektrådfronten så legger ut litt bilder av bilen hans også E30m3 s14 på E85 270+ sugehester. Bilen skal få glassfiber skjermer, panser, baklokk og dører før sesongstart. ny insatt 6. trinns sekvensiell kasse
tangorev Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 I dag har jeg vært ute å kjørt meg en tur Har gitt den mye fuel og starter smått med å gire før det lader noe serlig før jeg får mappa, men overaskenede nok fungerer det veldig bra så langt
tangorev Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Da har jeg vært i benken hos pbcauto. Bilen overlevde men skulle ønske jeg ikke hadde vært så gjærrrig på turbovalg++ Ikke veldig fornøyd med resultatet akkuratt. Alt for lav kompresjon, kina-turbo, og aluinnsuget resulterte i 239,7 hk på hjula @ 1.2 bar. max ladetrkk på 3600rpm. Er jo andre ting som spiller inn men i hovedsak dette. Etter bilen var klar og jeg skulle kjøre hjem gikk den ureint og alt for feit. Fant ut at air-temp sensoren hadde falt ut. Fikk denne på plass igjen men da gikk den bare på 5 syl. Skal få sjekket ut dette i helga. Er veldig klar for å prøve en tur snart.
ehrnst Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 gratulerer med bremsing/mapping.... Var det du som var å bremset der oppe i går? så det var noe aktivitet der. PS. logg deg på msn
tangorev Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Takk takk jepp, var der fra 10-13.30 ca.
vrossi46 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 hm. d var ikkje så mykje på sopass ladetrykk.. litt rart.. ka kompen ligg på da.?
tangorev Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 vet lite om kompforholdene desverre, men har dobble toppakninger+ en stål pakning. utgjør 5-6mm ihvertfall Komptest på kald motor var fra vel 6,5 7,1 7,2 7,3 7,0 og 8,0 bar. Testet syl 4,5 og 6 på varm motor med samme utfall omtrent.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Hvis den ekstra pakningen + stålpakningen er 5mm tykk til sammen har du et kompforhold på ca 6.4 noe som er "litt" lavt Bare å lade 2 kilo.. Dette hvis du hadde ikke kat motor, enda lavere med kat/facelift motor.
tangorev Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Ah, takker. Er pre-face ja;) tror ikke over 1.2 er noe for den turbo'n der. var ikke mye mer som hadde gått heller
AndersM3 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Da var jeg oppe og skrudde av turboen MIN jeg da Christian.... Tenk å henge den ut med sånn omtale på et offentlig forum, det er jo prima vare.
tangorev Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Hehe, kan jo være at du ga den til meg bevisst om at den ikke skulle levere så mye... slik at du fortsatt har mere power. Og det har du jo nå Skrudd den av ja.. da bør du sette den tilbake, ellers får du ikke prøve bilen til søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå