e30 tic Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 du skulle nok heller ha satt i 2.3en jeg hadde gikk mye bedre den på 1bar enn hva min 2.5 gjør nå. til sammenligning fikk jeg 220hk 340nm på 0.8bar. (på hjul) da var den lille turboen min helt tom så topp effekt finnes jo ikke hos meg. da er motor orginal med diesel manifoil osv. er nok noe hos deg som ikke er helt i form. turboen din "ser" vertfall større ut en min. hvilket moment fikk du?
tangorev Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Hehe, ja. At jeg ikke hentet motoren din istedenfor den helga arger meg hver gang jeg titter ned i motorrommet Er nok kompresjonen som er synderen her. Innsug/turbo har dog mye av forklaringen til sent ladetrykk ihvertfall. Fikk en veldig fin momentkurve faktisk, men husker ikke tallet i farta. La igjen print-out'n i verkstedet. Skal få ut tallene i helga:)
Turbo-Tommy Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 RS500 kjører vel 6.8:1 i komp og 3bar ladetrykk om jeg husker riktig Så du har litt å gå på ennå
tangorev Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Tja etter en sesong med mer trøbbel en kjøring blir det litt oppgraderinger.. Motor blir fortsatt m20 med nye lager, pakninger osv Neddreide ikke-kat stempler 130mm M50 råder Pianotråd Std renovert topp M3 understell.. Bytter ut kina wg'n da jeg måtte bruke både intern og ekstern for å slippe ut nok En Sard wg er under montering. Ellers er tanken å kjøre samme turbo og dyser til litt iskjøring i vinter mens det blir sanking av noe større i mellomtiden til etanol mot sommeren Har ingen planer om masse effekt men vil legge meg på 1 bar og heller kjøre litt mer enn i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå