|Ole| Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 dagis:jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar. Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning.. eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga... 535 LMM? Hvor kjøpte du pakning og bolter? Bruker original lmm til 325, bolter og pkn kjøpte eg på gsbildeler, pkn var litt tjukkere enn originalt...
dagis Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 dagis:jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar. Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning.. eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga... har kjøpt dyser og turbochip av normantic(trimchip.com) har også prøvd med en annen topp, begge var planet av sylinderservice i kr.sand. neste steg nå er vel og prøve mls pakning??
AndersM3 Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Til dagis: Hvor my betalte du for dyser og turbochip hos trimchip??
tangorev Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 dagis:jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar. Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning.. eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga... har kjøpt dyser og turbochip av normantic(trimchip.com) har også prøvd med en annen topp, begge var planet av sylinderservice i kr.sand. neste steg nå er vel og prøve mls pakning?? Hmmm, tok du trykktest også(skal vel mye til for at begge toppene er def men) Men kan du se noe "skade" i den def paknigen da for å bekrefte at det er den som har blåst? Leste forresten på e30 forumet i usa om en kar som bare skrudde ut orginal boltene, byttet til arp og kjørte lenge med 1bar. sjekka at blokka er plan også? Er ikke noe morro det der, håper jeg slipper:(
dagis Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Til dagis:Hvor my betalte du for dyser og turbochip hos trimchip?? tror d var 6 lapper.
dagis Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 dagis:jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar. Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning.. eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga... har kjøpt dyser og turbochip av normantic(trimchip.com) har også prøvd med en annen topp, begge var planet av sylinderservice i kr.sand. neste steg nå er vel og prøve mls pakning?? Hmmm, tok du trykktest også(skal vel mye til for at begge toppene er def men) Men kan du se noe "skade" i den def paknigen da for å bekrefte at det er den som har blåst? Leste forresten på e30 forumet i usa om en kar som bare skrudde ut orginal boltene, byttet til arp og kjørte lenge med 1bar. sjekka at blokka er plan også? Er ikke noe morro det der, håper jeg slipper:( nei tok ikke trykktest. det samme skjer med begge toppene. pakningen blåser såpass mye ut at det har ikke noe me sprekker å gjøre. ha sjekka blokka også den er ok. har også lest om mange som kun kjører orginal pakning å arp. merkeli greie. tror neste steg må bli mls.
tangorev Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Fått gjort litt i helga: Var jo lørdag kveld så blei vors i verkstedet:)
ragge Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 blir et bra prosjekt av dette:) Holder til ikke langt fra Fetsund (Leirsund), så du hører det vel når jeg fyrer motor igang! hehe
tangorev Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Da var toppen på igjen, men det endte opp med Elring og 12.9 bolter due to lite igjen av studielånet Under rengjøring 260cc dysene kom fra usa i går og er på plass i railen:)
ragge Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Ja om du har studielån, så minker det vel fort! hehe
-Shark- Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Artig prosjekt. Mye regner du med å hente ut av motoren?
tangorev Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Tja vet ikke helt, men håper på rundt 230. Klarte meg nesten med de slitne 170 så om jeg får det lille ekstra jeg trenger og et holdtbart oppsett er jeg fornøyd;)
|Ole| Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Eg skjønner ikkje korleis folk klare å blåse pkn etter pkn, eg har kjørt med strekkbolter og original pkn no i 4-5 mnd...kanskje eg har vert heldig?
ehrnst Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 230 hk trenger du jo ikke så mye mods for akkurat. kan sikkert kjøre opp mot en bar nå om ikke mer
tangorev Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Vi får se hva det blir til etterhvert, men satser på 0.6 og null ras i starten ihverfall Fått gjort litt i dag: Etterstrammet toppen (90nm) Intercooler er på plass samt en del trykkrør. Grenrør, oljefilter/kjøler er så og si på plass og downpipen er på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå