Gå til innhold

E30 Turbo Drift Prosjekt! Litt endinger på gang..


Anbefalte innlegg

Skrevet
dagis:

jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar.

Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning..

eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga...

535 LMM? Hvor kjøpte du pakning og bolter?

Bruker original lmm til 325, bolter og pkn kjøpte eg på gsbildeler, pkn var litt tjukkere enn originalt...

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
dagis:

jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar.

Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning..

eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga...

har kjøpt dyser og turbochip av normantic(trimchip.com) har også prøvd med en annen topp, begge var planet av sylinderservice i kr.sand. neste steg nå er vel og prøve mls pakning??

Skrevet
dagis:

jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar.

Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning..

eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga...

har kjøpt dyser og turbochip av normantic(trimchip.com) har også prøvd med en annen topp, begge var planet av sylinderservice i kr.sand. neste steg nå er vel og prøve mls pakning??

Hmmm, tok du trykktest også(skal vel mye til for at begge toppene er def men)

Men kan du se noe "skade" i den def paknigen da for å bekrefte at det er den som har blåst?

Leste forresten på e30 forumet i usa om en kar som bare skrudde ut orginal boltene, byttet til arp og kjørte lenge med 1bar.

sjekka at blokka er plan også?

Er ikke noe morro det der, håper jeg slipper:(

Skrevet
dagis:

jeg kjører arp bolter med orginal pakning, men får det ikke til og holde. lader ca 0,7 bar.

Hva har du gjort med tenning/ fuel? Er ikke mye bank som skal til før man trykker ut en orginal pakning..

eg har hatt null problem med 535 dyser og null gjort med tenninga...

har kjøpt dyser og turbochip av normantic(trimchip.com) har også prøvd med en annen topp, begge var planet av sylinderservice i kr.sand. neste steg nå er vel og prøve mls pakning??

Hmmm, tok du trykktest også(skal vel mye til for at begge toppene er def men)

Men kan du se noe "skade" i den def paknigen da for å bekrefte at det er den som har blåst?

Leste forresten på e30 forumet i usa om en kar som bare skrudde ut orginal boltene, byttet til arp og kjørte lenge med 1bar.

sjekka at blokka er plan også?

Er ikke noe morro det der, håper jeg slipper:(

nei tok ikke trykktest. det samme skjer med begge toppene. pakningen blåser såpass mye ut at det har ikke noe me sprekker å gjøre. ha sjekka blokka også den er ok. har også lest om mange som kun kjører orginal pakning å arp. merkeli greie. tror neste steg må bli mls.

Skrevet

Da var toppen på igjen, men det endte opp med Elring og 12.9 bolter due to lite igjen av studielånet :lol:

Under rengjøring

e50hr0txt9zzeu1s5opy.jpg

0itfd13nibm1nzfe9ylo.jpg

g6ujvw16ykdoavaq5gk7.jpg

260cc dysene kom fra usa i går og er på plass i railen:)

ah5eqh97c6uoo255jyk6.jpg

Skrevet

Tja vet ikke helt, men håper på rundt 230. Klarte meg nesten med de slitne 170 så om jeg får det lille ekstra jeg trenger og et holdtbart oppsett er jeg fornøyd;)

Skrevet

Eg skjønner ikkje korleis folk klare å blåse pkn etter pkn, eg har kjørt med strekkbolter og original pkn no i 4-5 mnd...kanskje eg har vert heldig? :)

Skrevet

Vi får se hva det blir til etterhvert, men satser på 0.6 og null ras i starten ihverfall :)

Fått gjort litt i dag: Etterstrammet toppen (90nm) Intercooler er på plass samt en del trykkrør. Grenrør, oljefilter/kjøler er så og si på plass og downpipen er på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...