Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Hei! Har orginal motoren til bilen min stående i garasjen og lurer på om jeg bare skal kvitte meg med den pga plassmangel! Tatt ut til fordel for S38B36, men fungerte utmerket når den ble tatt ut for ca 2 år siden! Km.standen er ca 220.000km. Har ikke girkasse. Eller,jo forresten, jeg har en stående. Festene på kassen er lettere ombygd siden den, av alle ting, stod i en merce Men den kan følge med gratis om ønskelig. ønsker bud, så ser jeg om jeg finner det interesant å selge.. viss ikke så blir det vell en E30 335i en gang Siden jeg har bil til å frakte med og fri hele dagen når jeg først har fri så kan jeg muligens levere motoren også! (Selfølgeli ikke helt gratis, og ikke viss du bor lengre vekke enn en dagstur, tur/retur) Motoren befinner seg på Halsnøy i sunnhordaland. Mvh Øystein.
endre88 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 hei ka skal du ha for motoren då ?? minste pris og kanskje et bilde ??
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Når en kan få rundt 1000,- bare for LMM`en så sier det vel seg selv at 2000,- er gratis Skal se om jeg kan få ordnet ett bilde og to om ett par dager! Minste pris er jeg som sagt usikker på, men før det nåværende budet er dobblet så står den iallefall fint
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 er den komplett med hjerne og lmm og el nett?
Wolfeh Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Er det ikke noe med at det som er inni hjernen sletter seg etter en tid hvis den står uten strøm? Og at man bør ta backup av programmeringen før man tar ut en motor av en bil?
Bimmerlars Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Er det ikke noe med at det som er inni hjernen sletter seg etter en tid hvis den står uten strøm? Og at man bør ta backup av programmeringen før man tar ut en motor av en bil? Noen programmerbare datasprut kan miste "map" som ligger lagret. Dette skjer ikke på en vanlig standard ECU
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Har også dynamo,LMM,servopumpe og hjerne liggende. Har bud på 5000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå