Jump to content

M30B35 fra E34 vurderes solgt.. (bilder)

Øystein E30 M3
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har orginal motoren til bilen min stående i garasjen og lurer på om jeg bare skal kvitte meg med den pga plassmangel!

Tatt ut til fordel for S38B36, men fungerte utmerket når den ble tatt ut for ca 2 år siden! Km.standen er ca 220.000km.

Har ikke girkasse. Eller,jo forresten, jeg har en stående. Festene på kassen er lettere ombygd siden den, av alle ting, stod i en merce :P Men den kan følge med gratis om ønskelig.

ønsker bud, så ser jeg om jeg finner det interesant å selge.. viss ikke så blir det vell en E30 335i en gang :P

Siden jeg har bil til å frakte med og fri hele dagen når jeg først har fri så kan jeg muligens levere motoren også! (Selfølgeli ikke helt gratis, og ikke viss du bor lengre vekke enn en dagstur, tur/retur)

Motoren befinner seg på Halsnøy i sunnhordaland.

Mvh Øystein.

yh2yoi5etje527ifb4e2.jpg

dqxzdm5qimz22h9cfbnp.jpg

cx26jt093br7strexk2q.jpg

Er det ikke noe med at det som er inni hjernen sletter seg etter en tid hvis den står uten strøm? Og at man bør ta backup av programmeringen før man tar ut en motor av en bil?

Noen programmerbare datasprut kan miste "map" som ligger lagret. Dette skjer ikke på en vanlig standard ECU