Tweety bimma Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 4 stk piggfri vinterdekk på stål felg til E30 selges. Er en del spor igjen (tipper 7-8mm).. kjørte på dem i fjor vinter men har ikke E30 lenger... kom med bud (Vestfold,sender ikke) Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Målte de i dag og de var ca 5mm igjen. Er Bridgestone blizzak så er bra merke å Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 400,- litt lite syns jeg ettersom de er på felg i tillegg men bud er notert.. Du fikk med deg at de er i vestfold? kommer vel litt ann på hvem ådal du bor i men kan fort være et stykke unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ett sted må vi begynne=) Jeg bor i ådal i Buskerud, hvor i vestfold er dem henn a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ett sted må vi begynne=)Jeg bor i ådal i Buskerud, hvor i vestfold er dem henn a?? jo a sant det de er ca 1 mil sør for horten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Okei.. det er ikke lange turen da.. Trenger vinterdekk da serru så vi klarer sikkert bli enige om en pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Okei.. det er ikke lange turen da.. Trenger vinterdekk da serru så vi klarer sikkert bli enige om en pris:) ja det er fullt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå