Tweety bimma Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 4 stk piggfri vinterdekk på stål felg til E30 selges. Er en del spor igjen (tipper 7-8mm).. kjørte på dem i fjor vinter men har ikke E30 lenger... kom med bud (Vestfold,sender ikke) Mvh Rune Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweety bimma Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Målte de i dag og de var ca 5mm igjen. Er Bridgestone blizzak så er bra merke å Kom med bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmey89 Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 400,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweety bimma Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 400,- litt lite syns jeg ettersom de er på felg i tillegg men bud er notert.. Du fikk med deg at de er i vestfold? kommer vel litt ann på hvem ådal du bor i men kan fort være et stykke unna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmey89 Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Ett sted må vi begynne=) Jeg bor i ådal i Buskerud, hvor i vestfold er dem henn a?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweety bimma Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 Ett sted må vi begynne=)Jeg bor i ådal i Buskerud, hvor i vestfold er dem henn a?? jo a sant det de er ca 1 mil sør for horten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmey89 Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Okei.. det er ikke lange turen da.. Trenger vinterdekk da serru så vi klarer sikkert bli enige om en pris:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweety bimma Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 Okei.. det er ikke lange turen da.. Trenger vinterdekk da serru så vi klarer sikkert bli enige om en pris:) ja det er fullt mulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts